تاثیر بی بدیل آموزش های الکترونیکی در یادگیری

مدیر مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان گفت: براساس اهمیت تولید محتوای الکترونیک در یادگیری، کنفرانس ملی با هدف توسعه این امر مورد توجه قرار می‌گیرد.

سارا تورعی مدیر مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان یکی از دانشگاه های اصلی تربیت معلم  به شمار می‌رود، گفت: براساس ماموریت این دانشگاه تولید محتوای الکترونیک موردتوجه قرار گرفته که فعالیت های بسیاری در این زمینه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در طرح‌های ملی و تولید محتوا فعالیت هایی داشتیم و با توجه به این برنامه ها در نظر داریم تا کنفرانس ملی فرصت ها و پیشرفت های فن‌آوری اطلاعت و ارتباطات را با همکاری چند دانشگاه انجام دهیم.

مدیر مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: دوم شهریور ماه این کنفرانس برگزار می شود و از اسفندماه فراخوان مقاله برای شرکت‌کنندگان آغاز شده است که 2 محور ویژه فرصت و پیشرفت های فناوری اطلاعات، اینترنت اشیا و هوشمندسازی یادگیری الکترونیکی و توسعه یادگیری هوشمند مورد توجه قرار دارد.

وی عنوان کرد: دریافت مقالات تا 15 تیرماه ادامه می‌یابد و در روز کنفرانس علاوه بر کتابچه ای از مقالات پنل های تخصصی و کارگاه‌هایی آموزشی درنظر گرفته شده است.

تورعی به تشریح محورهای اصلی این کنفرانس پرداخت و تصریح کرد: امروزه بحث اینترنت اشیا بسیار متداول شده است و فناوری های مانند GPS، اپلیکیشن های متعدد و مواردی دیگر از این قبیل مورد توجه بوده و توسعه این شرایط برای مکان‌ها وشرایط مختلف را مدنظر داریم.

وی با بیان اینکه ایران در بحث دولت الکترونیکی جایگاه خوبی دارد، افزود: رشد علم در شاخه فناوری اطلاعات، یادگیری الکترونیکی از اهمیت بسزایی برخورد است و این مساله نیاز جامعه امروز محسوب می‌شود و ادغام فن آوری ها کارایی ویژه ای دارند که باعث افزایش تعامل یادگیرنده و یاددهنده می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار