پورمختار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

داوطلبان احراز صلاحیت نشده باید از قانون تمکین کنند

یک داوطلب احراز صلاحیت نشده انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: نامزدهای رد صلاحیت شده باید از قانون و نظر شورای نگهبان تمکین کنند. تمکین کنند.

نظام با نامزدهای انتخاباتی برپا کننده جنجال تعارف ندارد/ همگان باید به قانون تمکین کنند"محمدعلی پورمختار" نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اعلام نتایج نهایی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان گفت: قانون اساسی اختیار بررسی صلاحیت نامزدها را بر عهده شورای نگهبان قرار داده است اما صرف رجل سیاسی بودن نمی‌توان مثلا 30 داوطلب را وارد عرصه رقابتی انتخابات کرد بنابراین صلاحیت 6 داوطلب محرز شده است. 
 
وی ادامه داد: داوطلبانی که صلاحیت آنها محرز نشده است باید به قانون تمکین کنند. 

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ تصریح کرد: شخصی که عملکردش در این نظام مشخص است روزی بخواهد بر خلاف قانون اساسی رفتار کرده و جنجال به پا کند تو دهنی خواهد خورد زیرا نظام جمهوری اسلامی با هیچ شخصی تعارف و شوخی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم همگان به قانون تمکین کنند و اگر دوست دارند رئیس جمهور شوند مانند بقیه نامزدها رفتار کنند تا موجب جلب اعتماد نظام و مردم شوند تا انشاالله در دوره های بعدی آمادگی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار