به سید جلال و طارمی گفتم دل هانی را می شکانند

نورمحمدی: مسئولان باشگاه پرسپولیس خانواده نوروزی را فراموش کرده اند

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: زمانی که مسئولان باشگاه پرسپولیس جواب تلفن همسر هادی نوروزی را ندادند فهمیدم می خواهند دل هانی را هم بشکانند.

نورمحمدی: مسئولان باشگاه پرسپولیس خانواده نوروزی را فراموش کرده اند/ به سید جلال و طارمی گفتم دل هانی را می شکانندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان رضا نورمحمدی درباره برتری تیم صنعت نفت آبادان مقابل سایپا اظهار داشت: خدا را شکر امروز سایپا را بردیم و امیدوارم سال آینده برنامه ریزی بهتری برای نفت آبادان انجام شود. 

وی درباره راه ندادن هانی نوروزی به جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: درست نیست قسم بخورم اما من با مهدی طارمی و سیدجلال حسینی صحبت کردم و به آن ها گفتم، می خواهند چنین کاری کنند. در واقع این کار از قبل طراحی شده بود چراکه سال گذشته دست هانی را می گرفتم و با خودم به زمین می بردم اما کسی به خودش اجازه نمی داد صحبتی کند. هواداران با وجود گذشت 2 سال از مرگ هادی، همچنان در دقیقه 24 وی را تشویق می کنند و این اتفاق نادری است.

نورمحمدی ادامه داد: زمانی فهمیدم مسئولان باشگاه پرسپولیس هادی نوروزی را فراموش کرده اند که جواب تلفن همسر وی را ندادند. از این تیم طلب دارم اما 2 بار پیام تبریک دادم. پرسپولیسی هستیم و فیلم بازی نمی کنیم اما برخی ها فقط شعار می دهند. به مسئولان باشگاه گفتم شما آدم های بزرگی هستید و ما می رویم که راحت باشید.  به امام حسین قسم می خورم می دانستم آن ها اجازه نمی دهند هانی به مراسم قهرمانی بیاید و این موضوع را می توانید از بهادر عبدی بپرسید.

کاپیتان سابق پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: تنها حسین هدایتی به حرف خود عمل کرد و حرف سایرین، داستان بود. دل هانی شکست. مردم 2 سال است منتظر این صحنه بودند و عشق داشتند وی جام را بگیرد. از شب گذشته 2 هزار نفر به من زنگ زدند و آقایان باید از خانواده نوروزی دلجویی کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار