جکی چان: می‌خواهم به دنیا ثابت کنم این روزها، همه چیز ساخت چین است

جکی چان که قرار است با یک کارتون تلویزیونی، مخاطبان کودک تمام دنیا را مجذوب کند، می‌گوید به اندازه کافی ثروتمند شده و هدفش از ساخت این مجموعه چیزهای دیگریست...

جکی چان: می‌خواهم به دنیا ثابت کنم این روزها، همه چیز ساخت چین استبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر؛ جکی چان با یک مجموعه کارتونی سه بُعدی تحت عنوان «همه ماجراجویی‌هایی جدید جکی چان» به تلویزیون باز می‌گردد.

این ستاره هنگ کنگی سینما پیش از این بین سال‌های 2000 تا 2005 در سریالی آمریکایی به نام «ماجراجویی های جکی چان» به ایفای نقش پرداخته بود که از شبکه کودک «برادران وارنر» در بیش از 60 کشور دنیا روی آنتن رفت. حالا اما این خود چینی ها هستند که برای «ماجراجویی های جکی چان» دنباله‎‎‎‌سازی می‌کنند.
 
گزارش هالیوود ریپورتر به نقل از سازندگان این مجموعه اضافه می‌کند؛ هزینه تولید این انیمیشن سریالی حدود شش میلیون دلار برآورد شده و قرار است چان با سر و شکل کودکی‌اش در این کارتون 104 قسمتی به تصویر کشیده شود. ستاره فیلم‌های اکشن-کمدی به همراه تیمی از قهرمانان خردسال باید از سرزمین جادو و خواب و خیال، در برابر هیولاهای مهاجم دفاع کنند و ماجراجویی‌هایشان به طور همزمان از سه شبکه ماهواره‌ای کودک و 200 شبکه تلویزیونی در سراسر چین روی آنتن خواهد رفت.

این گزارش می‌گوید، مخاطب هدف این مجموعه کارتونی را کودکان 3 تا 10 سال تشکیل می‌دهند و خط اصلی داستان با تکیه بر ارزش‌های مثبت و آداب و فضایل سنتی و سالم چینی، ماجراجویی‌های تیمی از قهرمانان خردسال را روایت می‌کند. در پایان هر قسمت، چان حضور کوتاهی در مقابل دوربین خواهد داشت تا پیام داستان را به مخاطب کودک منتقل و او را تشویق کند.

جکی چان پیش از این، در جریان نشست خبری محدودی که همزمان با برگزاری جشنواره فیلم پکن برگزار شد، در توضیح هدف اصلی این مجموعه کارتونی گفت: [این سریال کودکان خردسال را تشویق به انجام کارهایی خواهد کرد که اغلب از انجام‌شان فراری‌اند؛ مثل این که مدت طولانی به تلفنت خیره نشو یا فراموش نکن دندان‌هایت را مسواک بزنی، به بزرگ‌ترهایت احترام بگذار، آشغال‌ها را جمع و جور کن و ...] ستاره هنگ کنگی 63 ساله اضافه کرد: [اگر در قالب دستوری این جملات را ادا کنید، بچه‌ها اغلب گوش نمی‌کنند اما از خلال تماشای کمدی و اکشن، کم‌کم شروع می‌کنند به رعایت کردن]    

این پروژه قرار است در قالب یک فیلم بلند سینمایی هم تهیه و تولید شود و تاریخ اکران آن سال 2019 اعلام شده است. چان در این‌باره تاکید کرد: [این ایده سرمایه‌گذاران است. آن‌ها کلی طرح و نقشه دارند. شخصاً تنها دلم می‌خواهد کارتونی برای کودکان سراسر دنیا بسازم]
 
این بازیگر کهنه‌کار هنگ کنگی که نزدیک به چهار دهه سابقه فعالیت هنری دارد، می‌گوید: [هدف این سریال پول درآوردن نیست. من پیشاپیش به قدر کافی پول و ثروت دارم. امروز، هدفم از ساخت این کارتون آن است که بتوانم به دنیا نشان بدهم زمانی ماجراجویی‌های جکی محصول آمریکا بود اما این روزها، همه چیز ساخت چین است]
 
جالب است به این نکته هم اشاره شود که طبق آخرین آمار انتشار یافته توسط مجله اقتصادی «فوربز»، چان تنها در یک سال گذشته 61 میلیون دلار از صنعت سرگرمی کسب درآمد کرده است.

تهیه‌کنندگان این مجموعه کارتونی از همین حالا وارد مذاکره با شبکه‌های خارجی شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود از اواخر سال 2017 آن را در سراسر دنیا روی آنتن ببرند.
 
 
انتهای پیام/
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار