آیت الله جنتی:

برگزاری باشکوه انتخابات خار چشم دشمنان اسلام است/مردم به فرد اصلح رای بدهند

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: برگزاری باشکوه انتخابات خار چشم دشمنان اسلام و نظام است و لازم است آحاد مردم با تمامی سلایق و گرایش‌ها در صحنه حضور داشته باشند.

برگزاری باشکوه انتخابات خار چشم دشمنان اسلام  است/مردم به فرد اصلح رای بدهند به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در حاشیه زیارت امامزاده علی بن امام محمد باقر (ع) درمشهد اردهال کاشان ضمن اشاره به نزدیک‌بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: برگزاری باشکوه انتخابات خار چشم دشمنان اسلام و نظام است و لازم است آحاد مردم با تمامی سلایق و گرایش‌ها در صحنه حضور داشته باشند و با حضور خود مشتی بر دهان یاوه‌گویان بزنند.

وی با بیان اینکه مردم با بررسی‌های لازم به فرد اصلح رای دهند، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی وظیفه صیانت و حفاظت از آراء مردم را بر عهده دارند و به همین جهت این مهم با دقت و حساسیت خاصی انجام می‌پذیرد.


رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به ویژگی‌های منحصر به‌فرد امامزاده علی بن امام محمد باقر (ع) مشهد‌اردهال‌ افزود: بر ما مسئولان لازم است تا با توکل بر خدا و تاسی به چنین امامزاده‌هایی با همت و پشتکار در خدمت آحاد مردم باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
تا چشم دشمن کور بشه