در بزرگ ترین کنگره پزشکی فوتبال دنیا

4 ایرانی در نیوکمپ سخنرانی می کنند

بزرگ ترین کنگره پزشکی فوتبال دنیا با سخنرانی 4 ایرانی در ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا برگزار می شود.

4 ایرانی در نیوکمپ سخنرانی می کنند به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،بزرگترین کنگره پزشکی فوتبال دنیا 23 تا 25 اردیبهشت امسال با حضور 2500 شرکت کننده از 90 کشور دنیا در ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا برگزار می شود. از بین 197 سخنران برجسته  پزشکی فوتبال دنیا، چهار سخنران از ایفمارک ایران حضور دارند.
 
جالب اینجاست تمام مقالاتی که از سوی ایفمارک کشورمان به مرکز پزشکی فیفا ارسال شده به عنوان یکی از مباحث سخنرانی در همایش مذکور ارزیابی می شود که این امر با توجه به سابقه کوتاه فعالیت ایفمارک کشورمان، یک موفقیت بزرگ محسوب می شود.
 
زهره هراتیان ،حسن میرزایی ، فاتحی و هومن افاضلی سخنرانان منتخب ایرانی از سوی کنگره پزشکی فوتبال فیفا هستند که به ترتیب به سخنرانی در مباحث سلامت روانی بازیکنان، کانکاشن، تعیین سن استخوانی و رابطه مربیان با کادر پزشکی می پردازند.
 
ایران پس از ژاپن در بین کشورهای آسیایی رکورددار سخنران در همایش پزشکی فیفا در سال 2017 است.
 
زهره هراتیان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره برگزاری بزرگ ترین همایش پزشکی فوتبال دنیا در بارسلونا اسپانیا تصریح کرد: این همایش هر سال از سوی مرکز ایزوتینتیک، یکی از مراکز مورد تائید فیفا در لندن برگزار می شود. همایش امسال هم زیرنظر مرکز مذکور با نام"استراتژی های پیشگیری آسیب در فوتبال" از 13 تا 15 می 2017، (23 تا 25 اردیبهشت) در ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا برگزار می شود.
 
وی افزود: هر سال بهترین سخنران های دنیا در این همایش حضور دارند و نشست سالیانه مراکز فیفا هم در حاشیه همایش انجام می شود. حدود 2500 شرکت کننده از 90 کشور دنیا در این همایش شرکت می کنند و از بین 197 سخنران برجسته پزشکی فوتبال، چهار سخنران از ایفمارک ایران حضور دارند.
 
هراتیان ادامه داد: از آنجایی که ایران سال گذشته مجوز مرکز عالی پزشکی فیفا را کسب کرد، در سال 96 برای نخستین بار در کنار دعوت نمایندگان کشورمان برای سخنرانی در نشست مراکز عالی این نهاد، دست آوردهای خود را به عنوان مقاله به این کنگره ارسال کردیم که خوشبختانه هر چهار مقاله (سلامت روانی بازیکنان ، کانکاشن ، تعیین سن استخوانی و رابطه مربیان با کادر پزشکی) به عنوان یکی از محورهای اصلی همایش انتخاب شدند. براین اساس قرار است من به همراه دکتر حسن میرزایی، خانم دکتر فتحی و هومن افاضلی در این مراسم سخنرانی کنیم.
 
رئیس ایفمارک ایران در ادامه خاطرنشان کرد: انتخاب تمام مقالات ارسالی ما به مرکز پزشکی فیفا به عنوان محورهای همایش این مرکز، نشان دهنده موفقیت ایفمارک ایران است. از طرفی پس از ژاپن که با 11 سخنران در همایش پزشکی فیفا شرکت می کند، ایران با چهار سخنران از این لحاظ در قاره آسیا رکورددار است. در کل از میان تمام کشورهای این قاره تنها یک قطری در این همایش شرکت می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
به مسي سلام ايرانيها را برسانيد
آخرین اخبار