ساری؛

ایستادگی مقابل دشمنان با راهبرد شهدای دفاع مقدس

شهدا در 8 سال دفاع مقدس اثبات کردند در مقابل قدرت‌های بزرگ مثل امریکا و امثال آن می‌شود با مبتنی بر مبانی دینی بدون اتکا به سلاح و تجهیزات ایستاد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده سپاه قدس در یادواره شهدای مدافع حرم مازندران با محوریت شهدای خان‌طومان به میزبانی شهرستان سیمرغ، گفت: در کنار این موضوع که از خود دفاع کردیم و دستاوردهای مهمی را در دوره دفاع از خودمان به دست آوردیم همچنین بر اساس تربیت دینی کلاس‌هایی برای کسانی که در دنیا تحت ظلم و ستیزه دشمنان اسلام هستند راه دفاع شرافتمندانه وزندگی عزتمندانه بدون اتکا صرف به سلاح و تجهیزات آموختیم.

وی افزود: امروز می‌بینیم که جمهوری اسلامی علاوه بر اینکه مقتدرانه از خودش دفاع می‌کند قادر است که دفاع شرافتمندانه را به دیگران آموزش دهد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: وقتی درجایی از دنیا جنگی شروع می‌شود پشت سرش خیلی از مفاسد و مشکلات بروز می‌کند اما امام عظیمشان این جنگ را به مدرسه انسان‌سازی تبدیل کرده که شهدای عالی‌مقام ما شاگردان این مدرسه هستند که بالاترین ویژگی‌شان انسان واقعی بودن بود

سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی افزود: راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران بر این اساس تنظیم‌شده است ما باکسی سر دعوا نداریم ولی اگر کسی سر دعوا با ما را داشت روزگارش را چنان سیاه می‌کنیم که پشیمان شود و جمهوری اسلامی در دفاع از خودش و مظلومین عالم این‌گونه عمل کرده است.

وی بابیان اینکه حرکت باصلابت جمهوری اسلامی در دفاع از خودش و تربیت نیرو آمریکا را به وحشت انداخته، گفت: در تاریخ آمریکا سابقه ندارد که این مقدار هزینه انجام شود و چیزی به دست نیاورده باشند.

جانشین فرمانده سپاه قدس افزود: آمریکایی‌ها وقتی سر هواپیما و ناو خود را به سمت کشوری می‌چرخاندن سیاست آن کشور عوض می‌شد امروز وقتی قصد خروج از عراق را داشتند یک نماینده فرستادند که به ایرانی‌ها قول بده ما قطعاً از عراق می‌رویم.

سردار قاآنی با تأکید بر اینکه اگر نورانیت ولایت نباشد نمی‌توان این دنیا پیچیده را اداره کرد، گفت: باید با این اقتدار به جلو حرکت کنیم و این شهدای عالی‌مقام جلودار همچنین حرکتی هستند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار