در دیدار سفیر ایران با رئیس گروه دوستی مجلس دومای روسیه؛

زمینه‌های گسترش همکاری‌های پارلمانی ایران و روسیه بررسی شد

در دیدار سفیر ایران با رئیس گروه دوستی مجلس دومای روسیه با مجلس شورای اسلامی زمینه‌های گسترش همکاری‌های پارلمانی و ابعاد دیگر روابط بررسی شد.

زمینه‌های گسترش همکاری‌های پارلمانی ایران و روسیه بررسی شدبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه روز پنجشنبه با گنادی اسکلیار رئیس گروه دوستی مجلس دومای روسیه با مجلس شورای اسلامی ایران، دیدار و گفتگو کرد.
 
سنایی در این ملاقات ضمن اشاره به روابط خوب ایران و روسیه در تمامی زمینه‌ها از جمله سیاسی، استانی و منطقه‌ای بر ضرورت رشد هر چه بیشتر روابط و تبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور تاکید کرد.
 
وی با اشاره به زمینه‌های گسترده برای توسعه همکاریها، نقش دوما و بویژه گروه دوستی مجلس دوما را در اجرایی کردن توافقات همکاری دو کشور مهم ارزیابی کرد.
 
سفیر جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به سفیر اخیر حسن روحانی رئیس جمهور به روسیه و ملاقات با رئیس جمهور روسیه، بر اراده روسای جمهور دو کشور برای توسعه همه جانبه روابط اشاره کرد. 

گنادی اسکلیار رئیس گروه دوستی دوما و مجلس شورای اسلامی ایران نیز در این دیدار ضمن اعلام علاقه مندی و آمادگی برای گسترش همکاری‌های پارلمانی اظهار داشت: در دومای روسیه به روابط با جمهوری اسلامی ایران اهمیت بسیاری می‌دهند و باید تلاش کنیم تا از هر فرصتی برای بسط مراودات فیمابین بهره لازم را ببریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار