توافق پرسپولیس با 3 بازیکن شاخص لیگ برتری

مسئولان پرسپولیس با گادوین منشا، سعید آقایی و شجاع خلیل زاده به توافق رسیده اند و به زودی قرارداد آن ها نهایی می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان پرسپولیس، برای فصل بعد با ۳ بازیکن شاخص لیگ برتری به توافقات خوبی دست یافته اند.
 
شنیده ها حاکی از آن است که گادوین منشا، سعید آقایی و شجاع‌ خلیل‌زاده، 3 بازیکنی هستند که کار پیوستن آن ها به پرسپولیس نهایی شده و پس از به اتمام بازی های فصل، این بازیکنان با قراردادی دو ساله به جمع شاگردان برانکو اضافه می شوند.
 
تیم پرسپولیس توانست 3 هفته مانده به پایان لیگ، برای سومین بار به قهرمانی لیگ ایران دست پیدا کند و در نظر دارد تیم قوی تری را نسبت به لیگ شانزدهم روانه مسابقات لیگ و آسیایی کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
آره یادش بخیر که چه پولهای میلیاردی خرج می کردن و یادش بخیر پرسپولیس و استقلال

چقدر عجیب تر اینکه هنوز فصل تموم نشده با این همه هزینه میلیاردی فصل قبلشون دارن به بقیه تهمت میزنن درضمن بیشتر این بازیکنا مربوط به اکادمی پرسپولیسن که بدلیل اینکه تمایل دارن بازی بیشتری انجام بدن به تیم های دیگه میرن تازش این تیم استقلال هم که بیشترشون بازیکنای آکادمی خودشونه
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۴:۲۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
متاسفانه پرسپولیس در 10 سال گذشته ، برغم توقعات و با وجود برخورداری از پشتوانه و منابع کلان مالی و حمایتهای دولتی و غیر دولتی ، از یک تیم بازیکن ساز به تیم "حاضری خور" تبدیل شده و مسئولان باشگاه فقط دنبال این هستند که بازیکنان شاخص تیم های دیگر را به خدمت بگیره و دنبال کسب نتیجه باشه.
آخرین اخبار