یاسوج؛

نمایشگاه طرح تحول سلامت در یاسوج

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: نمایشگاه طرح تحول سلامت با محور هتلینگ، مکان فیزیکی و تجهیزات پزشکی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ دکتر اورنگ ایلامی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: در این هفته چندین طرح عمرانی کلنگ زنی می شود، که افتتاح 10 طرح بهداشتی و درمانی در بویراحمد از آن جمله است. 

وی با یادآوری شعار هفته سلامت" زندگی سالم با نشاط و امید" افزود: در حوزه طرح تحول نظام سلامت اقدامات شایسته ای در استان انجام شده که امیدواریم تلاش های بیشتری در ارائه خدمت به مردم انجام شود.

در این مراسم رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج نیز گفت: درمان و سلامت یکی از دغدغه های مهم نظام سلامت است که امیدواریم با رسیدگی و توجه به این مهم شاهد تحول در بهداشت و سلامت جامعه باشیم.

دکتر سعیدی نژاد افزود: یکی از دستاوردهای طرح تحول سلامت تهیه ملزومات پزشکی است که با اجرای این طرح، بیمارستان متعهد به تهیه کلیه ملزومات شد.

وی یکی دیگر از مهمترین اهداف طرح تحول سلامت را کاهش پرداخت از جیب مردم دانست و ادامه داد: این کاهش پرداخت در بخش روستایی از 30 درصد به 3 درصد رسیده است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: به منظور توسعه، بهسازی، تجهیز و ارتقاء هتلینگ بخش های مختلف بیمارستان و تجهیز آن بالغ بر 7 میلیارد تومان هزینه شده است.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.