پیامک‌های دریافتی 1396/02/02

سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوم اردیبهشت ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:
 
 
 6342...0916: با سلام وعرض ادب. از صدا و سیما به عنوان یک جانباز تقاضا دارم انتخابات را شفاف روشن بدون سانسور و جناح خاصی برای مردم پخش کنند تا مردم به اخبار بیگانگان اهمیت ندهند در غیر اینصورت حتی صدا سیما انتشار رادیو هم از چشم مردم خواهند افتاد واین ضربه ای است که مدیران نظام به انقلاب اسلامی که با خون شهدا آبیاری شده است می زند پس گیرندگان پیام مواظب باشید مردم و ملت از صدا وسیما نارضایتی نداشته باشند.


6076...0917: با عرض سلام. چرا ملت باید از پخش زنده مناظره نامزدهای ریاست جمهوری محرم باشند، یعنی ملت سهمی ندارد.


3601...0990: سلام. سه ماه است کابل تلفن ثابت روستای ما را دزد برده است به هر جا مراجعه می‌کنیم می گویند کابل نیست. به داد ما روستاییان برسید علی اکبر خانی ازخراسان شمالی، روستای گسگ.


8643...0939: باعرض سلام و خسته نباشید. امروزهمه آموزش دهندگان نهصت سواد آموزی از سراسر کشور خودشون رو به وزارت آموزش و پرورش رسونند برای گرفتن حق چندین ساله خود که پارسال شهریور ماه به تصویب مجلس رسیده ولی وزارت از اجرا کردن اون شونه خالی می کنه، لذاچون صدای این قشر زحمت کش به گوش مسئولین نا آشنا است از شما بزرگواران خالصانه طلب کمک داریم که ما روهمراهی کنید. با تشکر.


0137...0912: سلام وقت بخیر. این موضوع اعتبار بخشی شده عامل تهدید ما پرسنل پرستاری و کلا درگیر شدیم و مجبورمون میکنن یه چیزهای حفظ کنیم که اصلا رعایت نمیشود و در عمل کار بیمارها انجام نمی‌شود.


5611...0933با سلام، من الان نزدیک 2 سال به رئیس جمهور نامه نوشتم ولی خبری نیست. نامه من در مورد بانک مرکزی تهران هست، من پیگری شدم ولی جواب نمیدن.


2971...0916: با سلام، لطفا در مورد گرانی میوه و سر به فلک کشیدن قیمت آن گزارشی تهیه کنید، تشکر.


1977...0918: با سلام اینجانب که فردی نظامی بازنشته هستم که به علت تصادف با 67 درصد معلولیت جسمی با 27 سال از خدمت معاف شدم و یک خانواده سه نفره هستیم. متاسفانه حدود یکسال ونیم است که یارانه مان قطع کردن و چندین با از طریق سایت اعتراض کردم و حتی به فرمانداری هم مراجعه کردم ولی در این مدت هیچگونه نتیجه ای نگرفتم تورا بخدا من باید چکار کنم به کی شکایت کنم این عدالت هستش؟ با تشکر اردشیر مرادی از کرمانشاه.


4240...0917: سلام. الان دو هفته است که از اعلام نتایج رسمیه استخدامی آموزش و پروش میگذره هنوز نتایج چندین هزار نفر از بچه های شهرستانی رو توی سایت سنجش زدن نا‌معلوم . اولا چرا فقط بچه‌های شهرستانی و چرا تهرانی‌ها همه نتایجشون رو گرفتند و ما میگن میخوان نتایج آزمون رو نادیده بگیرن و بچه هایی که سهمیه جانبازی دارن رو بگیرن این انصافه؟ لطفا جواب بخواید ازشون.
 

8561...0915: خداوند یار و نگهدارتان باشه که حقوقهای کم مستمری بگیران تأمین اجتماعی را پیگیری کردید!! هنوز که زیاد نشده، تشکر ازهمه شما که به فکر مردم هستید، خسته نباشید.


9212...0917: با این قیمت نجومی میوه‌های نوبرانه، بهتره کنار ساختمان پاستور و به اونایی که حقوق نجومی دارن به فروش برسه!!


5667...0937: قاچاق احشام ،کالا، مشروبات الکلی در نوار ساحلی سیریک بیداد می کند.


0035...0938: با سلام. در ارتباط با اعلام نتایج استخدامی آموزش و پرورش متاسفانه نتیجه عده زیادی از داوطلبان نامعلوم است و در کارنامه آنها درج شده که فرایند رشته محل انتخابی شما تکمیل نشده است. از آنجایی که نه سازمان مربوطه و نه سازمان سنجش به جوانان جویای کار پاسخی نمیدهند، لذا خواهشمند است شما پیگیری نموده و تکلیف این عده زیاد را معلوم نمایید.


  انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار