سمنان;

12 مصدوم در حوادث 24 ساعت گذشته در سمنان

رییس پلیس راه استان سمنان گفت : سوانح رانندگی در 24 ساعت گذشته در سمنان 12 مجروح برجا گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رییس پلیس راه استان سمنان  گفت : ساعت 2 و 20 دقیقه بامداد امروز بر اثر برخورد اتوبوس قائن- تهران با یک دستگاه کامیون با اتوبوس در کیلومتر 62 دامغان به سمنان 9 نفر از مسافران اتوبوس مصدوم و به مرکز درمانی منتقل شدند که 2 نفر از این تعداد خانم بودند.

وی افزود : این سانحه به علت بی‌توجهی راننده اتوبوس به جلو رخ داد.

وی با اشاره به سانحه دیگری که ساعت 18 و 12 دقیقه روز جمعه در جاده نظامی سمنان رخ داد، گفت: در این سانحه سگ گله به موتورسیکلت حمله‌ور شد که راکب موتور به قصد فرار، کنترل وسیله نقلیه را از دست داد و به گوسفندان برخورد کرد و زمین خورد که راکب، همسر 24 ساله و فرزندان سه و هشت ساله وی در این صحنه مجروح شدند.

خسروجردی افزود: کارشناس پلیس راه چوپان گله را به خاطر رعایت نکردن ایمنی در حوالی محور عبوری و راکب موتورسیکلت را به علت ناتوانی در کنترل وسیه نقلیه مقصر سانحه اعلام کرد.

رییس پلیس راه استان سمنان از تمام رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقررات، با هوشیاری کامل برانند و راهنمایی ماموران پلیس را در هر شرایط جدی بگیرند.
انتهای پیام / ه




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Malaysia
سامان
۱۳:۳۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
با سلام
احتراما ضمن عرض سلام و حسته نباشید در محور تهران سمنان میدان ولی عصر ایوانکی نیازمند پل رو گذر زیر گذر میباشد و در حال حاضر فاقد چراغ و سرعت گیر و هرگونه علائم راهنمایی و رانندگی است و طی درخواست مکرر مردم شهید پرور ایوان کی هیچگونه اقدامی صورت نگرفته است
آخرین اخبار