اتفاقی عجیب که در دیدار یوونتوس و موناکو رخ می دهد

دروازه بان سوم یوونتوس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان 1998 در مقابل موناکو با دروازه بان دوم فعلی این تیم فرانسوی یکی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قرعه کشی نیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیروز برگزار شد و یوونتوس و موناکو به هم خوردند. اتفاقی که در سال 1998 نیز رخ داده بود و این دو تیم در نیمه نهایی آن سال نیز به مصاف هم رفته بودند.

اما این 2 مسابقه یک نکته جالب دارد. با وجود اینکه 19 سال از آن زمان می گذرد اما دروازه بان سوم یوونتوس در آن مسابقه با دروازه بان دوم فعلی موناکو یکی است. مورگان دسانتیس دروازه بان 40 ساله و ایتالیایی در حال حاضر پس از سوباسیچ دروازه بان دوم موناکو محسوب می شود. این بازیکن در سال 1998 روی نیمکت یوونتوس می نشست و البته 21 سال بیشتر سن نداشت و دروازه بان سوم بیانکونری بود. پروتزی و رامپولا دروازه بان های نخست و دوم بانوی پیر آن زمان بودند و دسانتیس 21 ساله که به تازگی از پسکارا به یووه پیوسته بود ، دروازه بان سوم بود.

البته دسانتیس در دو فصلی که در یووه بازی کرد فقط در سه مسابقه به میدان رفت و در سال 1999 از یووه جدا شد و به اودینزه رفت و به شهرت رسید.وی سپس به سویا ، گالاتاسرای ، ناپولی و رم رفت و در ابتدای این فصل به موناکو پیوسته است و تاکنون فقط 2 مسابقه با پیراهن موناکو به میدان رفته است.

وی شش بازی ملی در تیم ملی ایتالیا نیز انجام داده است و در جام جهانی 2010 دورازه بان سوم آتزوری بود.

دیدار تیم های یوونتوس و موناکو در لیگ قهرمانان سال 98 با پیروزی شش بر چهار یوونتوس در مجموع دو بازی رفت و برگشت به پایان رسید و تیم مارچلو لیپی به فینال رقابتها راه یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار