فراخوان کمیته موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اعلام شد

موسسات واجدشرایط می توانند با مراجعه به سایت quranexpo.ir حداکثر تا تاریخ ١٣٩٦/٢/١٥ طرح های توجیهی خود را در سامانه اینترنتی نمایشگاه بارگذاری نمایند.

فراخوان کمیته موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اعلام شدبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم؛ فراخوان کمیته موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با موضوع ثبت درخواست غرفه  در در سایتquranexpo.ir اعلام شد.

شرایط واگذاری غرفه با توجه به شاخص های عمومی عبارتند از: دارا بودن پروانه فعالیت معتبر و همچنین حداقل دو سال سابقه فعالیت مستمر قرآنی می باشد.

شرایط واگذاری غرفه با توجه به شاخص‌های اجرایی(توانمندی موسسه): سابقه فعالیت در نمایشگاه قرآن کریم یا سایر نمایشگاه‌ها؛داشتن کادر مدیریتی و اجرایی مجرب؛ تمکن مالی و اقتصادی مناسب می باشد.

شرایط واگذاری غرفه با توجه به شاخص‌های محتوایی: داشتن طرح/ایده و برنامه با رعایت موارد ذیل:

·         محوریت قرآن و عترت در ارائه تمامی طرح‌ها و برنامه‌ها

·         خلاقیت و جذابیت داشتن برنامه‌ها

·         تدوین جدول زمانبندی و هزینه‌ای برنامه‌ها

·         تاکید بر فهم و معارف قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام می باشد.

لازم به ذکر است مدیر مسئول موسسات دارای شرایط فوق الذکر با مراجعه به سایت http://quranexpo.farhang.gov.irحداکثر تا تاریخ ١٣٩٦/٢/١٥ طرح های توجیهی خود را در سامانه اینترنتی نمایشگاه  بارگذاری می نمایند. پس از بررسی طرح ها توسط کمیته موسسات قرآنی مستقر در معاونت قرآن و عترت، از موسسات برگزیده جهت انجام تشریفات دریافت غرفه دعوت  به عمل خواهد آمد.

لینک ثبت نام:

http://quranexpo.farhang.gov.ir/fa/form

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، قرآن ، فراخوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار