برگزاری مسابقات بین المللی قرآن بانوان،تحقق آرزویی دیرینه/افتتاحیه مسابقات بین المللی قرآن بانوان از فردا ظهر

برگزاری همزمان مسابقات بین المللی قرآن در 5 بخش و همین طور در بخش بانوان تحقق آرزویی دیرینه برای جامعه قرآنی کشور است.


 حجت الاسلام سید مصطفی حسینی رئیس امور قرآنی سازمان اوقاف امور خیریه در گفت و گو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت:سازمان اوقاف به عنوان یک نهاد قدیمی پیش از انقلاب هم به عنوان سازمانی متولی در برگزاری این مراسم بوده است و البته امسال به دلیل برگزاری مسابقات در ۵ بخش به طور همزمان نهاد‌های دیگر هم در این زمینه همکاری دارند در کشورهای اسلامی هم سازمان هایی تحت این عنوان متولی برگزاری مسابقات قرآنی هستند. 
  
دبیر برگزاری سی و چهارمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم در پاسخ به سوالی در خصوص انتقاد تند یکی از قاریان بین المللی قرآن در شبکه قرآن و معارف سیما بیان کرد:قبل از هر چیز اگر مشکل و نواقصی در برگزاری مسابقات باشد می‌پذیریم، اما از شخصیت‌های قرآنی انتظار می‌رود تا با یک رویکرد قرآنی با مسائل برخورد کنند چرا که این عزیزان الگویی برای جامعه قرآنی هستند. 
  
وی افزود: در این دوره از برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم برای نخستین بار است که به طور همزمان در پنج بخش بانوان، طلاب، روشندلان، دانش آموزان و بزرگسالان برگزار می‌شود و این به نوعی یک رکورد جدید برای کشور عزیزمان محسوب می‌شود که خود گامی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بشمار می‌رود‌ای کاش قدری هم به این مسائل پرداخته شود. 
  
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: کارهای انجام شده از جمله راه اندازی کمپین‌ها و ورود ۸۳ کشور و ورود ۴۰۰ مهمان خارجی برای برگزاری همزمان مسابقات موجب رشد و پیشرفت فضای قرآنی کشور خواهد شد. 
  
وی در پایان خاطرنشان کرد: از بعد از ظهر امروز فینالیست‌های حفظ و قرائت باهم رقابت خواهند داد و افتتاحیه بانوان هم راس ساعت سه ونیم عصر برگزار خواهد شد. 
  
انتهای پیام/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار