آشنا در جمع خبرنگاران:

پخش زنده مناظره‌ها مطالبه مشترک همه نمایندگان نامزدها بود

نماینده روحانی در کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: به عنوان یک معلم ارتباطات عقیده‌ام این است که در حال حاضر مناظره‌های زنده می‌تواند کمک بیشتری به اعتماد مردم کند

پخش زنده مناظره‌ها مطالبه مشترک همه نمایندگان نامزدها بودبه گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسام‌الدین آشنا نماینده حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از پایان جلسه عصر امروز کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری که در سازمان صدا و سیما برگزار شد، درباره این جلسه گفت: این جلسه هم‌اندیشی نمایندگان نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری با اعضای کمیته مستقر در صدا و سیما درباره هماهنگی‌های لازم برای انجام تبلیغات انتخاباتی در صدا و سیما بود.

وی افزود: این جلسات لازم است، زیرا دیدگاه‌ها، بیان می‌شود و تبادل نظر صورت می‌گیرد و هماهنگی‌های لازم نیز انجام می‌شود.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که نظر دولت در خصوص پخش زنده مناظره نامزدها چیست، تأکید کرد: بنده نماینده دولت نیستم و نماینده یکی از نامزدهای انتخابات هستم، نمایندگان نامزدهایی که در جلسه امروز حضور داشتند، بالاتفاق نظرشان را نسبت به نوع پخش مناظره‌ها خطاب به کمیسیون بیان کردند.

آشنا افزود: همان‌طور که آقای حسن روحانی در شیراز گفتند، آقای روحانی موافق این هستند که آزادترین وجه پخش مناظره‌ها پیگیری شود به صورتی‌که مردم بتوانند با آگاهی کافی تصمیم بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که ایا می‌شود امیدوار بود در نشست امشب تجدیدنظری در این باره صورت بگیرد و مناظره‌ها به‌طور زنده پخش شود، اظهار داشت: این مطالبه مشترک همه نمایندگان نامزدها از کمیسیون است.

نماینده روحانی در کمیسیون تبلیغات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌تان از این جلسه چیست، تأکید کرد: بنده یاد گرفته‌ام پیش‌بینی نکنم.

آشنا در پاسخ به این سوال که نظر شخصی‌تان درباره پخش زنده مناظره‌ها چیست، گفت: بنده در دانشگاه صدا و سیما نظراتم را بیان کردم و هم در این جلسه نظراتم را گفتم. به عنوان یک معلم ارتباطات عقیده‌ام این است که در حال حاضر مناظره‌های زنده می‌تواند کمک بیشتری به اعتماد مردم کند و امیدوارم روزی صدا و سیما به این درجه از اعتبار برسد که نیازی به پخش زنده نباشد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.