سردار سرتیپ حسین سلامی در جمع خبرنگاران؛

مسابقات قرآن وحدت بخش برای جهان اسلام است

مسابقات بین المللی قرآن که هر سال در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می شود یکی از رخدادهای آسمانی و وحدت بخش برای جهان اسلام است.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛سردار سلامی در جمع خبرنگاران در خصوص حضور خود در جمع قاریان و وحدت قاریان و کشور ها گفت: این مسابقات بین المللی قاریان که هر سال در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می شود یکی از رخدادهای آسمانی و وحدت بخش برای جهان اسلام است با توجه به حجم مشارکت متسابقین.

وی در ادامه بیان کرد: هدف حضور ما امروز در حقیقت نشان دادن احترام و ستایش کسانی است که در برگزاری این رویداد بزرگ جهان اسلام مشارکت می کنند ،با توجه به اینکه امروز سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط امام راحل عظیم شان بود ما حضور پیدا کردیم که یک معرفی مختصری از انقلاب اسلامی و رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مهمانان خارجی برای حضار عزیز ایرانی  داشته باشیم.

هرچند دامنه قلمرو و تاثیر انقلاب ما از همه مرز های جهان اسلام عبور کرده و آشنایی کامل وجود دارد ولی با این حال این همیشه یک رسالت برعهده سپاه است که بتواند تبیین کند دستاورد انقلاب بزرگمان را و رسالت های بزرگی که سپاه برای این دستاوردها دارد.

سردار سلامی در خصوص حضور بانوان در فعالیت های عرصه قرآنی بیان کرد:من فکر می کنم با توجه به اینکه بانوان نیمی از پیکره مهم و فعال جامعه ما را تشکیل می دهند و اساسا تعلیم و تربیت از بستر خانواده و عموما توسط مادران انجام می شود هرچه جامعه بانوان ما با تعالیم وحی آشنا شوند مطمئنا در تربیت ایمانی فرزندان و خانواده ها موثر هستند و گام ارزشمندی است برای ترویح قرآن در سطح خانواده ها و مهیا کردن نقش مادران در ایفای نقش اسلامی در تعلیم و تربیت اسلامی خانوادها .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار