ورود کاروان کمک‌های غذایی به ریف دمشق

خبرنگار العالم در سوریه از ورود کامیون های حامل مواد غذایی و دارویی به شهرک های مضایا و بقین در ریف دمشق خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم ، به دنبال برچیدن تمامی آثار و علائم نظامی از شهرک های مضایا و بقین در ریف دمشق، موسسه "سوریه برای تجارت"، کامیون های حامل مواد غدایی و امدادی را برای اهالی این شهرک ها فرستاد.

خبرنگار العالم در سوریه خاطرنشان کرد که در چارچوب تلاش برای ارسال لوازم و کالاهای اساسی برای شهروندان شهرک های مضایا و بقین در ریف دمشق و از سرگیری فعالیت دستگاه های دولتی در این دو شهرک، پس از برچیدن تمامی آثار نظامی در این شهرک ها، نخستین محموله های مواد غذایی، بسته های حمایتی و سیلندرهای گاز وارد این دو شهرک شد.

احمد الحناوی مدیر شاخه موسسه "سوریه برای تجارت" در ریف دمشق به خبرنگاران گفت: این موسسه با درخواست مسئولان استان، کامیون های حامل مواد غذایی و بسته های حمایتی و... را با سودی اندک برای اهالی دو شهرک مضایا و بقین ارسال کرده است.

وی با تاکید بر این که مواد و کالاهای ارسال شده می تواند نیازهای ضروری اهالی این دو شهرک را برآورده سازد، خاطرنشان کرد که این مرکز تلاش خواهد کرد تا تمامی نیازهای اهالی شهرک های مضایا و بقین را در کمترین زمان ممکن برآورده سازد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار