سردار جعفری:

شرکت صدرای بوشهر به قطب صنعتی کشور تبدیل می‌شود

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با توسعه فعالیت‌های شرکت صدرا در بوشهر، این شرکت به‌زودی به قطب صنعتی کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری بعد از ظهر امروز در نشست با مسؤولان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و شرکت صدرای بوشهر اظهار داشت: با توسعه فعالیت‌های شرکت صدرا در بوشهر، این شرکت به‌زودی به قطب صنعتی کشور تبدیل می‌شود.
 
وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای توانمندی‌های گسترده‌ای در حوزه‌های اقتصادی و صنعتی است و هر زمان در هر بخشی فعالیتی آغاز کرده شاهد موفقیت‌های گسترده‌ای برای نظام بوده است.
 
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: یکی از نقاطی که سپاه ورود خوبی به آن داشته، شرکت صدرا در بوشهر است که با یک تلاش جهادگونه به دنبال افزایش کمی و کیفی پروژه‌‌های مختلف در این بخش است.
 
جعفری با اعلام این که شرکت صدرای بوشهر قابلیت ساخت و اجرای سکوهای نفتی مورد نیاز پارس جنوبی و انواع سازه‌های دریایی مورد نیاز کشور را دارد، عنوان کرد: با فعال‌کردن کارگاه‌های کشتی‌سازی در صدرا، گام‌های اساسی برای رونق صدرا برداشته می‌شود که می‌تواند در تولید و اشتغال در راستای اقتصاد مقاومتی موثر واقع شود.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.