ترامپ: دولت آمریکا به حفاظت از محیط زیست متعهد است

رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد اهداف دوگانه واشنگتن، حفاظت از محیط زیست و رشد اقتصادی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بیزنس اینسایدر، "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، که بارها بخاطر تلاش‌هایی که برای لغو قوانین زیست محیطی انجام داده، مورد انتقاد همگان قرار گرفته است، با انتشار بیانیه ای به مناسبت "روز زمین" اعلام کرد که دولت وی به حفاظت از محیط زیست متعهد خواهد بود.

وی در این بیانیه اعلام کرد: دولت من به پاکیزه نگه داشتن آب و هوا، حفاظت از جنگلها، دریاچه ها و فضاهای باز و گونه های در معرض خطر متهد خواهد بود.

ترامپ خاطرنشان کرد: دولت من همچنان تلاش خواهد کرد که به "اهداف دوگانه" حفاظت از محیط زیست و رشد اقتصادی آمریکا دست یابد. دولت من متعهد است که در راستای پیشبرد تحقیقات علمی برای محافظت از محیط زیست و مقابله با خطرات زیست محیطی تلاش کند.

دونالد ترامپ همچنین در حساب توییتر خود نوشت: امروز در روز زمین، ما بخاطر داشتن جنگلها، دریاچه ها و زمین های سرسبز جشن می گیریم. ما به حفظ زیبایی های طبیعی کشور خود متعهد هستیم. 

روز زمین، روزی برای افزایش آگاهی و قدردانی نسبت به محیط زیست و کره زمین است. این روز دو بار در سال – یکی در طول فصل بهار در نیمکره شمالی و دیگری در طول فصل پاییز در نیمکره جنوبی—برگزار می شود.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار