رهبر خاخام‌های روسیه: اگر لوپن پیروز انتخابات شد، یهودیان فرانسه را ترک کنند

رهبر خاخام‌های روسیه معتقد است درصورت پیروزی "مارین لوپن" در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، عرصه بر یهودیان این کشور تنگ خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل؛ "رابی برل لازار"، رهبر خاخام‌های روسیه، در سازمان یهودی "اف اس یو" در مسکو اظهار داشت: اگر "مارین لوپن"، نامزد راست افراطی، در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه پیروز شود، یهودیان ساکن فرانسه باید این کشور را ترک کنند.

"لازار" زاده ایتالیا است؛ اما 25 سال گذشته را در روسیه زندگی کرده و ادامه زندگی یهودیان را در فرانسه، درصورت پیروزی انتخاباتی مارین لوپن، خطرناک می‌داند.

یهودیان فرانسه "مارین لوپن" و "ژان-لوک ملانشن"، نامزد حزب چپ این کشور، را با نام "نامزدهای کینه و نفرت" می‌شناسند. آنها معتقدند افزایش محبوبیت این دو به معنی به خطر افتادن دموکراسی در فرانسه خواهد بود.

رهبر خاخام‌های یهودی در روسیه گفت: اوضاع در فرانسه بسیار نگران‌کننده شده است. نه فقط به دلیل حضور مهاجران؛ بلکه به دلیل افزایش جمعیت حامیان افراط‌گرایی. بهترین اثبات برای این ادعا، قدرت گرفتن احزاب راست افراطی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار