تمدید قرار داد آلساندر نوری با وردربرمن در آینده ای نزدیک

نتایخ خوب آلساندر نوری در وردربرمن حالا مدیران این باشگاه را مجاب کرده تا به فکر تمدید قراردادشان با این مربی ایرانی بیافتاند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال وردربرمن آلمان برای دهمین هفته متوالی روند شکست ناپذیری اش در بوندس لیگا را حفظ کرد تا نه تنها دیگر کاندیدا سقوط نباشد بلکه با عملکرد خوب خود بتواند  مدعی کسب سهمیه یورولیگ و ایستادن در جمع شش تیم برتر آلمان باشد.

 نتایج خوبی نوری  با وردربرمن باعث شده  پرونده تمدید قرارداد این باشگاه با مربی جوان ایرانی اش روی میز  قرار بگیرد آن هم در شرایطی که برخی رسانه ها از قرار گرفتن نام دو مربی سرشناس و گران قیمت در فهرست اصلی باشگاه برای هدایت تیم در فصل آینده خبر داده بودند.

 برونو لابادیا سرمربی سابق هامبورگ و یکی از چهره های سرشناس فوتبال آلمان در کنار راجر اشمیت سرمربی بایرلورکوزن از جمله نام هایی بود که روی میز کار فرانک بائومن برای فصل آتی قرار داشت اما حالا رسانه های آلمانی از آغاز مذاکرات وردر با مدیربرنامه های نوری برای تمدید قرارداد خبر می دهند موضوعی که مورد تایید دو طرف قرار گرفته است.
 
تمدید قرار داد آلساندر نوری با وردربن در آینده ای نزدیک 

آلکساندر نوری در برنامه ورزشی و پرمخاطب ZDF sport از این که پروسه تمدید قراردادش با باشگاه آلمانی استارت خورده ابراز رضایت کرد و گفت: من همیشه گفتم و باز هم تاکید می کنم که از کار کردن در برمن واقعا خوشحال و راضی هستم. به همین خاطر امیدوارم این مذاکرات خیلی زود به نتیجه برسد تا به یکی از ارزوهایم که حضور با این تیم در رقابت های اروپایی است، برسم. من و باشگاه رابطه خیلی خوبی با طرفداران داریم و فکر می کنم این حس خوشحالی مان دو طرفه باشد از همین رو هرچه در توان داشته باشم برای خوشحالی آنها صرف خواهم کرد.


در شرایطی که منتقدان این مربی جوان مدعی هستند اگر برمن راهی اروپا شود نیاز دارد تا مربی باتجربه ای بالای سر این تیم حضور داشته باشد و راجر اشمیت می تواند گزینه مناسب تری باشد برخی رسانه ها از درخواست 3.5 میلیون یورویی این مربی برای هدایت وردربرمن به عنوان سنگی بزرگ نام برده و مدعی شدند بعید است باشگاه چنین هزینه ای را متحمل شود.

 از سوی دیگر سایت fussball.news آلمان در گزارشی از اردوی برمن ها نوشت: بازیکنان تیم رابطه بسیار خوب و عاطفی با سرمربی جوان دارند تا جایی که حمایت خود از آلکساندر نوری را به صورت کامل به اطلاع باشگاه رسانده و از فرانک بائومان درخواست کردند که قرارداد مربی ایرانی را تمدید کند. از جمله این بازیکنان می توان به میلوس ویلیکوویچ و زلاتکو یونوزوویچ دو ستاره این روزهای برمن اشاره کرد که از کار کردن با الکساندر ابراز رضایت کردند.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.