احمدی‌لاشکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بررسی مسائل مربوط به اشتغال روستاییان محور اصلی جلسه غیرعلنی مجلس است

نماینده نوشهر و کلاردشت از حضور وزیر کار و تعاون در جلسه غیرعلنی امروز صبح مجلس خبر داد.

بررسی مسائل مربوط به اشتغال روستاییان محور اصلی جلسه غیرعلنی مجلس است
قاسم احمدی لاشکی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه غیرعلنی امروز صبح (یکشنبه 3 اردیبهشت) گفت: ربیعی وزیر کار و تعاون به همراه یکی از معاونانش برای پاسخ به سوالات نمایندگان درباره حوزه کار و اشتغال در این جلسه حضور یافتند.

وی ادامه داد: ربیعی درباره موضوعات و وضعیت اشتغال در کشور توضیحاتی را ارائه کرد و سپس جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس این بحث را ادامه داد.

نماینده نوشهر و کلاردشت با بیان اینکه وزیر کار و تعاون به دعوت مجلس در این جلسه حضور یافته بود، بیان داشت: رئیس کمیسیون اجتماعی نیز در این جلسه مباحثی را در رابطه با بحث اشتغال و مشکلات اجتماعی مطرح کرد که موضوع اختصاص 1.5 میلیارد دلار از صندوق توسعه محور گفتگوها بود.

احمدی لاشکی تاکید کرد:پیش از این دولت خواهان اجازه مقام معظم رهبری و مجلس برای برداشت این مبلغ برای امور اشتغال روستاییان بود که اکنون با بحث و بررسی برای این موضوع مجلس تصمیم دارد دولت با دریافت 1.5 میلیارد دلار برنامه‌ها را به خوبی در بحث اشتغال روستایی اجرایی کند.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان در این جلسه خواهان پیدا کردن راه حل‌ها هستند تا دولت بتواند به نحو احسن این مبلغ را در بحث اشتغال‌زایی روستاییان هزینه کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار