آخرین خبرها درباره تماس صوتی تلگرام +فیلم

دادستان کل کشور درباره جزئیاتی از تماس صوتی تلگرام توضیحاتی ارائه دادند.

جزییاتی درباره تماس صوتی تلگرام از زبان دادستان کل کشوربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش تماس صوتی تلگرام فعال و پس از مدتی کوتاه مسدود شد که درباره این موضوع  جزئیاتی را از زبان دادستان کل کشور می شنویم.
 
محمد جعفر منتظری راجع به مسدود شدن تماس صوتی تلگرام گفت:بررسی هایی بر روی سیستم صوتی تلگرام انجام گرفت و واقعیت این است که کسی مایل نیست که از این امکانات سوء استفاده نشود. دستگاه های امنیتی ما با دلایلی که داشتند اعلام کردند که این قابلیت خلاف امنیت کشور است.

وی در ادامه بیان داشت: پس از بررسی های مختلف توسط دستگاه های امنیتی بنا بر این شد که این موضوع در شورای عالی فضای مجازی مطرح شود که پس از طرح آن به دلایلی تصمیم بر این شد که این فضا فعلا بسته نشود، همچنین در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مجددا این مساله مطرح شد که آنجا نیز نظرشان به اتفاق آراء بر این بود که این یک سیستم نا امن برای کشور است و لذا فعلا تصمیم بر این شد که حداقل تا آن نکات امنیتی لحاظ بشود از لحاظ فنی، ما نگذاریم که از این سیستم صوتی به امنیت کشور یا به سلامت انتخابات ما لطمه وارد بشود.
 
شما می توانید ادامه این بحث را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

دانلود فیلم

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار