یزد؛

پرداخت 480 میلیون ریال برای ارائه خدمات درمانی مددجویان در بهاباد

ارائه خدمات درمانی و پرداخت کمک‌ هزینه‌های درمان مددجویان یکی دیگر از رویکردهای حمایتی کمیته امداد است .

 باقری مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهاباد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی و پرداخت کمک‌ هزینه‌های درمان مددجویان یکی دیگر از رویکردهای حمایتی کمیته امداد است گفت: ارائه خدمات درمانی به مددجویان در سرفصل‎های مختلفی انجام می شود، که سال گذشته 480 میلیون ریال برای این منظور پرداخت شده است.

 باقری در خصوص بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال گفت: کمیته امداد به منظور توانمندسازی مددجویان تحت حمایت تا زمان برقراری مستمری از سوی سازمان تأمین اجتماعی و احراز شرایط لازم جهت استفاده از مزایای بازنشستگی، اقدام به پرداخت بیمه های تامین اجتماعی می کند.
 
وی ارائه خدمات بیمه‌های تامین اجتماعی را گام مهمی برای رفع مشکلات مالی مددجویان عنوان کرد و افزود: طبق تعامل موجود میان سازمان تامین اجتماعی و کمیته امداد حق بیمه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود تا مددجویان بعد از سن بازنشستگی به عنوان مستمری ‌بگیران تامین اجتماعی لحاظ شوند.
 
باقری اشاره کرد:طی سال گذشته دو میلیارد و 430 میلیون ریال برای حق بیمه تامین اجتماعی 200 نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های اشتغال این شهرستان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار