گرگان؛

بازداشت متهم شرکت کلاهبرداری خودرو در گرگان

متهم شرکت کلاهبرداری خودرو در گرگان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت: بر اساس گزارش‌های شعبه اول بازپرسی دادسرا این متهم با تبلیغات در یکی از برنامه‌های آگهی فروش کالا به جذب سرمایه‌های مردم اقدام می کرد بدون آنکه خودرویی تحویل مشتریان شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حقی افزود: متهم با تأسیس شرکت به پیش فروش خودرو اقدام می کرد در حالیکه مطابق مجوز تأسیس شرکت صادره از سوی دایره ثبت شرکتها هرگونه فروش یا پیش فروش خودرو می بایست با مجوز از مراجع مربوطه صورت می گرفت.

وی ادامه داد: پس از ارجاع به شعبه اول بازپرسی دادسرای گرگان تحقیقات با توجه به دستورات بازپرس انجام و نهایتا منجر به احضار متهم و جلب وی به اتهام کلاهبرداری شد.

دادستان گرگان اضافه کرد: این فرد با این تبلیغات اقدام به جذب سرمایه های مردم می کرد بدون آنکه خودرویی تحویل مشتریان شود که با هماهنگی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرای گرگان نسبت به تعطیلی شرکت اقدام شد.

حجت الاسلام حقی گفت: متهم در تعقیب مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت و در شهر رامسر با همکاری مأموران پلیس آگاهی اعزامی از دادسرای گرگان دستگیر و با صدور قرار وثیقه 6 میلیارد ریالی روانه بازداشتگاه شد.

وی بیان کرد: تا کنون 20 نفر از شکات این پرونده مشخص شده اند.

 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.