اردبیل؛

افتتاح 14 پروژه عمرانی و خدماتی در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: سال گذشته ۱۴ پروژه عمرانی و خدماتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ میلیارد تومان در اردبیل افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان افزود: سال گذشته 14 پروژه عمرانی و خدماتی با سرمایه‌گذاری بیش از 10 میلیارد تومان در اردبیل افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و امسال نیز این اقدامات با تلاش و جدیت ادامه خواهد داشت تا بتوانیم از این طریق رضایت همه‌جانبه مردم را به دست آوریم.

وی با اشاره به این‌که از ابتدای امسال بیش از 11 هزار تن آسفالت در کارخانه‌ آسفالت شهرداری اردبیل تولید و در معابر مرکز استان استفاده شده است، تصریح کرد: تلاش نیروهای شهرداری شایسته تقدیر و قدردانی است، چرا که این نیروها بدون وقفه خدمات‌رسانی به مردم را مبنای کار خود قرار داده‌اند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

شهردار اردبیل گفت: خوشبختانه تولیدات کارخانه آسفالت نیز امسال با روند مناسبی پیش می‌رود که در حال حاضر با توجه به وضعیت جوی هوا تولیدات خود را برای روزهای آفتابی موکول کرده‌ایم و امسال توانسته‌ایم 19 روز را به تولید آسفالت بپردازیم که این وضعیت با بهبود وضعیت جوی هوا با جدیت ادامه خواهد یافت.

لطف‌اللهیان با اشاره به این‌که پروژه‌های مسیر سلامت شورابیل آماده بهره‌برداری است، بیان کرد: مهمترین هدف ما جلب رضایت مردم و برطرف کردن خواسته‌ها و مطالبات آنان است که در این زمینه نیازمند مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم تا با همکاری همدیگر گامهای اساسی در ارتباط با هر چه سریعتر عملیاتی شدن پروژه‌ها برداریم.

وی اظهار کرد: اجرای جدول‌کشی مسیر سلامت شامل تک جدول، پازل و اجرای جدول عروسکی به مساحت‌های مختلف،‌ اجرای زیرسازی و آسفالت رینگ سواره مسیر سلامت شورابیل، اجرای تعریض پل در قالب زیرسازی، اجرای زیرسازی مسیر سلامت و اجرای دیوار حائل سمت کتابخانه مرکزی از جمله برنامه‌های در دست اجرا است.

شهردار اردبیل با اشاره به تبلیغ شهر اردبیل در مسابقات والیبال امیدهای آسیا بیان کرد: تبلیغات گسترده و وسیع برای میزبانی برگزاری مسابقات والیال امیدهای آسیا لازمه کار است و باید در این زمینه اقدامات مناسبی انجام داده شود تا بتوانیم از این طریق اطلاع‌رسانی خوب و مناسبی در سطح شهر داشته باشیم.

لطف‌اللهیان افزود: فضاسازی و مناسب‌سازی سیمای شهری از جمله اقداماتی است که شهرداری اردبیل از تمام توان خود در برای تحقق این موضوع استفاده کرده است که امیدواریم با اقدامات انجام یافته بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای برگزاری این رویداد ورزشی مهم باشیم.

وی بیان کرد: نصب بنرها و پوسترهای تبلیغاتی، گلکاری و زیباسازی ورودی شهرها، بهسازی، پازل‌کاری و ترمیم فضای شهری و عمومی از جمله اقداماتی است که هم‌اکنون در دستور کار قرار داده شده تا بتوانیم از این طریق برای برگزاری این مسابقات مهم ورزشی آمادگی کاملی داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار