سپهرزاد:نظری درباره کیهانی ندارم/حضور حدادی در مسابقات جهانی مشخص نیست

مربی احسان حدادی گفت: نظری در باره عملکرد کیهانی ندارم و بهتر است کارشناسان در این مورد اظهار نظر کنند.

سپهرزاد:نظری درباره کیهانی ندارم/حضور حدادی در مسابقات جهانی مشخص نیستهادی سپهرزاد در گفت وگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد کیفیت اردوهای تمرینی حدادی در این چند ماه اخیر اظهار داشت:همه چیز خوب است و شاید نواقصی در طول این مدت وجود داشت اما خوشبختانه باید بگویم تا آنجا که سعی شده امکانات خوبی در اختیارمان قرار داده شده است.
 
وی درباره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت:هدف ما موفقیت در بازی های کشورهای اسلامی و کسب بهترین نتیجه است.متاسفانه در اردوی کیش مسئولان رفتار خوبی با نائب قهرمان المپیک لندن نداشتند و نتوانستند آن چنان که باید شرایط خوبی را برای وی فراهم کنند اما باید عنوان کنم که چنین مشکلاتی نمی تواند خدشه ای در راه احسان بوجود بیاورد.
 
سپهرزاد در ادامه تصریح کرد:امیدوارم با توجه به تمریناتی که در این چند ماه اخیر در اردوهای کیش،قطر پشت سر گذاشته ایم احسان بتواند مانند گذشته بهترین نتیجه ممکن را برای کاروان دو و میدانی کشورمان کسب کند.از طرفی هنوز مشخص نیست که حدادی در مسابقات قهرمانی جهان لندن شرکت می کند یا خیر؟
 
مربی احسان حدادی درمورد ارزیابی اش از عملکرد کیهانی گفت:من نظری در این باره ندارم و بهتر است کارشناسان در این مورد اظهار نظر کنند که آیا کیهانی توانسته برای دو و میدانی مفید باشد یا خیر؟
 
رکورد دار دهگانه ایران در پایان درباره نفرات اعزامی به مسابقات جایزه بزرگ آسیا اذعان داشت:الان خیلی وقت است که دیگر در جلسات کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی شرکت نمی کنم و اطلاع چندانی از نفرات اعزامی به چین ندارم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار