مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ترویج فرهنگ قرآنی با پخش حداکثری مسابقات بین‌المللی/ تدارک ویژه شبکه قرآن و معارف سیما برای ماه رمضان

از طریق گزارش تصویری و مصاحبه‌هایی که داشتیم، بخش‌هایی از مسابقات قرآنی بانوان را پخش می‌کنیم.

پخش گزارش تصویری از مسابقات قرآنی بانوان/ تدارک ویژه شبکه قرآن و معارف سیما برای ماه رمضان
محمد حسن محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پوشش خبری بخش بانوان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گفت: پوشش خبری بخش بانوان بر اساس کلیپ و عکس خواهد بود. به خاطر اینکه بانوان شرکت کننده تمایل به پخش اجرا و صوت خود ندارند؛ ما از طریق گزارش تصویری و مصاحبه‌هایی که با آنها داشتیم بخش هایی را روی آنتن شبکه قرآن خواهیم برد.
 
وی تاکید کرد: آن چیزی که در سالن اصلی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اتفاق می‌افتد را به طور حداکثری در شبکه قرآن پخش کرده‌ایم و از این طریق سعی در ترویج هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی داریم.
 
مدیر شبکه قرآن سیما عنوان کرد: هدف ما در شبکه قرآن این است که همه مخاطبان بیننده این شبکه باشند. ما تلاش کردیم برنامه‌هایی با سلایق مختلف تولید کنیم. تا جایی که بسیاری از مخاطبان علاقه دارند، فرزند خود را در راهی قرار دهند تا در چند سال دیگر در این مسابقات شرکت کنند. ما سعی کردیم تا تصویر زیبایی از مسابقات قرآنی را در قاب تلویزیون داشته باشیم که درخور شأن مخاطبان باشد. اگرچه هزینه‌بر بود، اما با تغییر نگرش صورت گرفته این هزینه‌ها پذیرفته شد.
 
محمدزاده در خصوص ویژه برنامه‌های ماه رمضان عنوان کرد: علاوه بر طرح قرآنی 1451 ، در حال تولید برنامه مستندی برای ماه مبارک رمضان هستیم. البته قرار است در زمان اذان صبح، ظهر و مغرب برنامه های ویژه شبکه قرآن را از مشهد، قم ،شیراز پخش کنیم.  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار