زنجان؛

كشف كالای قاچاق ميلياردی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال در دو عملیات پلیسی در سلطانیه و ایجرود خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ جعفر کردلو با بیان این خبر گفت: در راستای مبارزه با انواع قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان سلطانیه حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور زنجان - تهران به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و دستور ایست صادر کردند.
کردلو افزود: پس از توقف خودرو ماموران در بازرسی از این خودرو انواع کالای قاچاق از قبیل: هشت هزارو ۱۷۶ عدد انواع مواد خوراکی و ۳۶۰ عدد ادکلن قاچاق را که در وانت پیکان جاسازی شده بود کشف کردند.
وی ادامه داد:ماموران انتظامی پاسگاه حلب شهرستان ایجرود در حین گشت زنی در داخل شهر حلب موفق شدند یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.
سرهنگ کردلو با اشاره به اینکه ماموران در بررسی از این خودرو تعداد ۸۶۰ ثوب البسه ۲۵ طاقه پارچه، ۶۹ دستگاه پخش خودرورا کشف کنند گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: کالاهای کشف شده به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شدند.
 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.