کفاشیان: کار من در فدراسیون فوتبال استراحت است/ ما و مردم بهانه ای را برای نرفتن به جام جهانی قبول نمی کنیم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در حال حاضر در فدراسیون فوتبال فقط استراحت می کنم و در مورد مسائل مختلف نظرات خود را به تاج ارائه می دهم.

کفاشیان: کار من در فدراسیون فوتبال استراحت است/ ما و مردم بهانه ای را برای نرفتن به جام جهانی قبول نمی کنیمعلی کفاشیان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش در فوتبال گفت: در حال حاضر در فدراسیون فوتبال فقط استراحت می کنم و در مورد مسائل مختلف نظرات خود را به تاج ارائه می دهم و از تغییرات بوجود آمده راضی هستم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: به طور حتم برای ما و هوادران تیم ملی قابل قبول نیست که به جام جهانی صعود نکنیم. برنامه ریزی تیم ملی باید به صورتی باشد که علاوه بر حضور در جام جهانی از مرحله گروهی این رقابت ها هم صعود کند.

وی درباره برنامه تیم ملی برای بازی با ازبکستان گفت: تا حد امکان خواسته های کی روش را برآورده کردیم و براساس توانمان بازهای تدارکاتی برای تیم ملی پیش بینی کردیم. درباره مسائل فنی کی روش تصمیم می گیرد و ما دخالتی نمی کنیم.

کفاشیان درباره کسر امتیاز از تیم های بدهکار اظهار کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی نسبت به پرداخت نشدن مطالباتشان از سوی باشگاه ها اعتراض دارند، آنها بیان کردند که باشگاه ها بدهی های خود را نمی دهند کمیته انضباطی تصمیم گرفته که تیم های بدهکار بدهی های خود را پرداخت کنند در غیر این صورت با کسر امتیاز مواجه می شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: تیم های بدهکار باید تکلیف بدهی هایشان را مشخص کنند و مطالبات بازیکنان داخلی و خارجی خود را پرداخت کنند. سیاست فدراسیون این است که تیم های بدهکار باید تسویه حساب کنند.

کفاشیان در پایان در باره اعتراض علی مانگا از فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: علی مانگا تدارکات سابق تیم ملی، پایش را به دلیل بیماری قند از دست داده و ما برای درمانش حمایت های لازم را انجام دادیم و نمی دانم چرا وی معترض است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار