کرمانشاه؛

تغییر در راهبرد و زیر ساخت اتحادیه های صنفی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: باید در سال جدید رویکرد کمیسیون نظارت تغییر اساسی پیدا کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: باید در سال جدید رویکرد کمیسیون نظارت تغییر اساسی پیدا کند و به جای این که به حل و فصل اختلافات بین اعضای یک اتحادیه بپردازد، تغییر در راهبرد و زیر ساخت اتحادیه های صنفی را سر لوحه کارهای خود قرار دهد .

سید نعمت اله حقیقی با بیان اینکه در اولین کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی مرکز استان در سال 96ضمن دعوت اعضا به هم گرایی بیشتر برای حل مشکلات حوزه اصناف، افزود: در سال جدید که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی تحت عنوان اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال نام گذاری شده، باید به دنبال ایجاد اشتغال پایدار باشیم ، بنابراین حوزه اصناف می تواند به عنوان یکی از منابع تولید شغل در این زمینه نقش آفرینی کند .

حقیقی در ادامه با انتقاد به این موضوع که مردم برای تامین مبل و دیگر وسایل مورد نیازبه شهرهای اطراف مراجعه می کنند، افزود: با رایزنی هایی که با معاون وزیر و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی ایران داشتیم، قرارشده است که نمایشگاه دائمی مبلمان در فضایی بالغ بر 40 هزار متر مربع در شهرک های صنعتی ایجاد کنیم و استان کرمانشاه به عنوان مرکزیت تولید مبلمان در غرب کشور تبدیل شود که البته این حوزه اشتغال خوبی را به دنبال خواهد داشت .

وی ادامه داد: امسال بنا داریم در حوزه تجارت نیز تغییرات اساسی ایجاد کنیم زنجیره تجارت ، توزیع ، مبادی نگهداری و انبارداری کالا و ... را ساماندهی نمائیم ، به عنوان نمونه در شهر کرمانشاه تمامی انبار ها شناسایی و شناسنامه دار کنیم که این کار با کمک اتحادیه های صنفی و اصناف انجام خواهد شد.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار