رئیسی در فراکسیون ولایی:

وضع فعلی برای مردم قابل تحمل نیست/نجات مدیریت اجرایی کشور کاملا قابل دسترسی است

حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی گفت:می‌توان با تغییر در مدیریت اجرایی گامی در تحقق قانون به نفع مردم برداشت.

 
وی در ابتدای این نشست اظهار داشت: باید از نگاه حزبی و جناحی بیرون بیاییم و به سرمایه‌های کشور درست نگاه کنیم. وضعیت اقتصادی کشور به هیچ عنوان خوب نیست و معضلات جدی در نظام پولی و مالی کشور وجود دارد.
 
رئیسی گفت: این که دولتی درباره فساد اداری دولت قبل را متهم کند، برای مردم قابل پذیرش نیست و «دزد دزد گفتن» مشکلی حل نمی‌شود.
 
نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: می‌توان با تغییر در مدیریت اجرایی گامی در تحقق قانون به نفع مردم برداشت. اگر دستگاه اجرایی کشور درست عمل کنند و بسترهای فساد را از بین ببرد؛ شاهد کاهش واقعی پرونده‌های فساد و کیفری هستیم.
 
وی بیان کرد: به عنوان یکی از دلسوزان و دغده‌مندان کشور فکر می‌کنم، وضع فعلی نه تنها مطلوب نیست بلکه برای مردم قابل تحمل نیست.
بیاید برای یکبار هم که شده کشور، مردم و اقتصاد را خارج از نگاه‌های بسته حزبی و جناحی و گروهی ببینیم. مردم از این وضع خسته هستند.
 
رئیسی گفت: در ستاد انتخاباتی ما همه سلیقه‌‌های سیاسی موجود در ذیل خط امام وجود دارد. درب ستاد بر روی همه علاقمندان و دلسوزان کشور باز است.
 
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نجات مدیریت اجرایی کشور کاملا قابل دسترسی است. رویکرد من در اداره کشور، نگاه به بیرون نیست و این نگاه با نگاهی که حال مشکلات کشور و حتی آب خوردن مردم را در گرو رابطه با بیرون می‌داند فرق دارد. با همین امکاناتی که در کشور وجود دارد، می‌توانیم فقر را از چهره کشور پاک کنیم.
 
وی تاکید کرد: کسانی که می‌خواهند برای من تبلیغ کنند به هیچ وجه حق تخریب کاندیدای دیگری را ندارند. من جز همراهی مردم ستادی ندارم و ستادم به گستردگی لطف همه ملت ایران است.
 
رئیسی گفت: اهل سنت، شهروند درجه دو نیستند. هر حقوقی که شیعیان دارند برادران اهل سنت نیز دارند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
خداکند رای بیاری
آخرین اخبار