ساری،

قدردانی از 25واحدصنعتی و خدماتی

از 25واحد صنعتی وخدماتی شرکت کننده در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست که حضور فعال و موثری در نمایشگاه داشتند، قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در این مراسم ضمن گرامی داشت روز زمین پاک و تشکر از وحدهای صنعتی حاضر در نمایشگاه گفت: بیکاری مسئله ای است که همه خانواده ها را متاثر کرده و اکنون تولید و اشتغال دغدغه اصلی خانواد ه ها می باشد.

وی نمایشگاه را فرصتی شمرد و افزود: واحدهای صنعتی و خدماتی می توانند در نمایشگاه به تبادل اطلاعات و تجربیات بپردازند و دستاوردهای زیست محیطی را برای علاقمندان،دانشجویان و تشکل های مردم نهاد ارائه کنند.

ابراهیمی کارنامی گفت: از سرمایه گذارانی که سرمایه خودرا برای تولید هزینه می کنند حمایت شود و محیط زیست در این امر پیش قدم است چرا که مازندران بالاترین نرخ باسوادی را در کشور دارد و باید از جوانان تحصیل کرده و بیکار حمایت کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست بر لزوم شرکت موثر صنایع استان در نمایشگاه آتی اشاره و از ارائه دستاوردهای زیست محیطی و اقدامات انجام شده در راستای اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت اهمیت حفاظت و حراست از محیط زیست تاکید کرد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار