دبیرکل جنبش انصارالله: آمریکا تلاش می‌کند خواسته‌های خود را به منطقه تحمیل کند

عبدالملک بدرالدین الحوثی گفت آمریکا تلاش می‌کند تنها طرفی باشد که در مسائل یمن، عراق، سوریه و دیگر مناطق تأثیرگذار است.

دبیرکل جنبش انصارالله: آمریکا تلاش می‌کند خواسته‌های خود را به منطقه تحمیل کند
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت سالگرد شهادت حسین بدرالدین، دبیرکل سابق این جنبش گفت: مسئله مهم برای آمریکایی ها منافع شان است و هیچ اهمیتی برای دیگران قائل نیستند. 

بدرالدین افزود: انتخاب گزینه مقابله با یورش آمریکایی-اسرائیلی به یمن، هزینه دارد و باید در این راه فداکاری کرد. اما در هر صورت هزینه کمتری در مقایسه با دیگر گزینه ها دارد که می تواند نتایج فاجعه باری به همراه داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: هجمه آمریکایی ضد امت از سال 2001 و در شرایطی آغاز شد که امت دچار دودستگی و تفرقه بود. تهاجم نظامی آمریکا به افغانستان و عراق، مقدمه ای برای ضربه زدن به همه بود. از ابتدای هزاره سوم، امت با یورش آمریکایی-اسرائیلی بی سابقه و خطرناک روبرو شد. امسال در شرایطی به سالگرد شهادت حسین بدرالدین می رسیم که یمن با گسترده ترین تجاوز و جنگ ظالمانه در صحنه جهان امروز روبروست.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: یورش آمریکایی- اسرائیلی به منطقه ما با هدف تسلط بر ثروت ها و اراده ملت های این منطقه است. این یورش، سیاست فریب فرزندان امت ما را در دستور کار قرار داده است. آمریکا تلاش می کند برنامه های خود را به منطقه تحمیل کند. آمریکا تلاش می کند تنها طرفی باشد که در مسائل یمن، عراق، سوریه و دیگر مناطق تأثیرگذار است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار