اصفهان؛

بازی با ذوب آهن سخت است

سرمربی تیم فوتبال العین امارات گفت: بازی با ذوب آهن سخت است و این دیدار سرنوشت گروه را مشخص می کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زولان مامیچ امروز در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا افزود: ذوب آهن تیم خوبی است وساختارخوبی دارد و با برنامه بازی می کند.

وی با بیان اینکه شانس نیز در بازی فردا مهم است اظهار کرد: سرنوشت گروه به این دیدار وابسته است و باید دربازی فردا در اندازه خودمان ظاهر شویم و بتوانیم موفق شویم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره شرایط فصل گذشته گفت: چون سال پیش در این تیم نبودم نمی توانم در این مورد قضاوتی بکنم ولی امروز با سال گذشته متفاوت است.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن فشرده بازی می کند و به سمت جلو حرکت دارد گفت: ذوب آهن تیم منسجمی است، کاپیتان و شماره 10، 11 آنها خلاق هستند ولی ما باید بهتر بازی کنیم چون در دیدار قبلی نیز تساوی داشتیم.

سرمربی العین در باره اینکه در چهار بازی گذشته خود 8 گل زده و 7 گل دریافت کردند افزود: خط دفاعی تیم ما باید ترمیم شود و مقابل ذوب آهن بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در پایان قهرمانی پرسپولیس در لیگ ایران را به برانکو ایوانکوویچ تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی فردا پیروز میدان باشد و بتواند موفق ظاهر شود.
یونگ جو لی بازیکن العین نیز اظهار کرد: این بازی برای هر دو تیم مهم است و ما همه تلاش خود را می کنیم تا پیروز شویم.

دیدار تیم های ذوب آهن ایران و العین امارات در جریان رقابت های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا، شامگاه دوشنبه 4 اردیبهشت ماه در فولادشهر برگزار خواهد شد.
تیم ذوب آهن با برد العین می تواند صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را جشن بگیرد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.