مراسم قرعه کشی انتخابات ریاست جمهوری؛

رئیس رسانه ملی: مشرب رسانه ملی بی طرفی است/ منتظری: انتظار ما از نامزدها اين است كه مر قانون در انتخابات را رعايت كنند/ زمان‌بندی‌ برنامه‌های انتخابات ریاست جمهوری + جزئیات

مراسم قرعه کشی برنامه های رادیویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امشب 3 اردیبهشت ماه در محل صدا و سیما آغاز شد.

به گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛مراسم قرعه کشی برنامه های رادیویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امشب 3 اردیبهشت ماه در محل صدا و سیما آغاز شد.

گفتنی است؛  این مراسم به صورت زنده از شبکه یک سیما، شبکه خبر و رادیو ایران پخش می شود.

مدعوین این مراسم رییس رسانه ملی، اعضا ستاد انتخابات وزارت کشور، رئیس و اعضا ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما، نمایندگان نامزدها، نماینده شورای نگهبان ، نماینده وزیر کشور، دبیر هیئت اجرایی و مرکزی انتخابات ، نماینده شورای نظارت بر صدا و سیما و نماینده دادستان کل کشور هستند.

نحوه قرعه‌کشی بدین صورت است که نمایندگان نامزدها اعدادی که روی گوی های طراحی شده حک شده به صورت تصادفی و به قید قرعه بر می دارند و با توجه به گوی انتخاب شده ، کنداکتور پخش برای آن نامزد (با توجه به قرعه انتخاب شده آن نامزد) مشخص می شود و بعد از این اتفاق  همه می توانند جدول پخش برنامه های هر نامزد را مشاهده نمایند.

کنداکتور برنامه های نامزدها هم اکنون مشخص شده است و فقط امشب هر نامزد متناسب با عددی که انتخاب می کند در این کنداکتور جا می گیرد.

مراسم قرعه کشی برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد


مراسم قرعه کشی برنامه های رادیویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امشب 3 اردیبهشت ماه در محل صدا و سیما برگزار شد.

جدول نهایی پخش برنامه های نامزدها را اینجا مشاهده کنید.
۶ سال پیش
شماره های نامزدها در جدول زمانبندی
سید مصطفی هاشمی طبا نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۱ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.

سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۲ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.

محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۳ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.

سید مصطفی آقامیرسلیم نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۴ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.

حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۵ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.

اسحاق جهانگیری نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۶ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.
۶ سال پیش
اختصاص 1470 دقيقه برای هر نامزد از سوی رسانه ملی
در ادامه مجری برنامه اعلام کرد: 1470 دقيقه براي هر نامزد از سوي رسانه ملي تخصيص داده شده است و بر اساس تدبير انجام شده 555 دقيقه برنامه راديويي و 555 دقيقه برنامه تلويزيوني كه در مجموع 1110 دقيقه جداي مناظره ها در نظر گرفته شده است.
۶ سال پیش
حجت الاسلام منتظری: انتظار ما از نامزدها اين است كه مر قانون، أصول اخلاق اسلامي در انتخابات را رعايت كنند
حجت الاسلام منتظري دادستان كل كشور در مراسم قرعه‌کشی جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری:

 اهميت انتخابات رياست جمهوري در اين است كه مردم مي‌خواهند عالي‌ترين مجري كشور را براي ۴ سال انتخاب كنند.

 مجريان انتخابات وظيفه دارند زمينه سالم و پرنشاط اين انتخابات را فراهم كنند.

قانون گذار چنين قانوني را وضع كرد و به نامزدهاي رياست جمهوري امكان استفاده از اين امكان دولتي را داد تا از هزينه‌هاي گزاف براي معرفي خود به مردم خودداري كنند.

معنا ندارد صدها ميليارد هزينه شود چرا كه صداوسيما، رسانه‌هاي مكتوب و سايت‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي بهترين وسائل براي معرفي نامزدها به مردم است.

 انتظار ما از نامزدها اين است كه مر قانون، أصول اخلاق اسلامي در انتخابات را رعايت كنند و ستادهاي نامزدها به گونه‌اي عمل كنند كه تخلفي از آنان گزارش نشود.
۶ سال پیش
جدول پخش برنامه های تبلیغاتی
جدول پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در صدا - هر نامزد یک عدد در این جدول را به خود اختصاص خواهد داد.

زمان‌بندی‌ برنامه های انتخاباتی ریاست جمهوری + جزئیات
۶ سال پیش
جدول پخش برنامه های تبلیغاتی
جدول پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در سیما - هر نامزد یک عدد در این جدول را به خود اختصاص خواهد داد.

زمان‌بندی‌ برنامه های انتخاباتی ریاست جمهوری + جزئیات
۶ سال پیش
رئیس رسانه ملی: مشرب رسانه ملی بي طرفی است و قرعه كشی امشب با اين هدف در نظر گرفته شده است
علي عسگري رئيس صدا و سيما در آغاز پخش زنده قرعه کشی برای مناظره ها با بیان اینکه انتخابات يك جشنواره ملي و جشنواره دموكراسي ملي است كه اميدواريم نتايج آن براي ملت پربار باشد؛ گفت: رسانه ملي در اين باره قصد دارد خدمت كافي را به همه كانديداها كند و تسهيلاتي را براي تبليغات آنان فراهم كند.

علی عسکری: مشرب رسانه ملي بي طرفي است/ منتظری: انتظار ما از نامزدها اين است كه مر قانون در انتخابات را رعايت كنند/ زمان‌بندی‌ برنامه های انتخاباتی ریاست جمهوری + جزئیات

عسگری گفت: جا دارد از همه ملت ايران بخواهم كه با شور و اشتياق وارد اين جشنواره ملي شوند و راي دهند .

وی در ادامه  با بیان اینکه برنامه هاي رسانه ملي در اين راستا متنوع است كه به طور ويژه مناظره هاي ٦ نفره را داريم،تاکید کرد: مشرب رسانه ملي بي طرفي است و قرعه كشي امشب با اين هدف در نظر گرفته شده است.

رئیس رسانه ملی همچنین تاکید کرد: اميدواريم همه نامزدها متكی بر رهنمودهاي مقام معظم رهبري و مراعات اخلاق به خوبي عمل كنند تا طراز ملت ايران را بالا ببريم .
۶ سال پیش
دادستان کل کشور: در ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی فعال هستیم و اگر تخلفی و جرمی واقع شود به موجب قانون رسیدگی می کنیم
منتظری دادستان کل کشور در مراسم قرعه کشی برنامه های تلویزیونی نامزدها با تاکید بر اینکه در مناظره رعایت اصول اخلاقی و رعایت فرهنگ مناظره ضروری است، گفت:یکی از اصولی که باید رعایت شود صداقت در بیان مطالب است.

وی در ادامه افزود: اهمیت انتخابات اقتضا میکند همه دستگاه هایی که مرتبط با انتخابات هستند تعامل داشته باشند.

دادستان کل کشور به کاندیداها و اعضای ستادها و هواداران آنها هشدار داد: ما در ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی فعال هستیم و اگر تخلفی و جرمی واقع شود به موجب قانون رسیدگی می کنیم.
۶ سال پیش
نماینده روحانی: امیدوارم در قرعه کشی هرچه خیر است اتفاق بیفتد
آشنا نماینده روحانی  هم در حاشیه مراسم قرعه کشی برنامه‌های تلویزیونی نامزدها در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه  تمام نماینده‌های داوطلبان تاکید بر مناظره زنده دارند تصریح کرد: خوشبختانه مطلع شدیم رسانه ملی هم خواستار این موضوع است.

وی همچنین تاکید کرد: امیدوارم در قرعه کشی هرچه خیر است اتفاق بیفتد.

آشنا گفت: اولویت رییس جمهور در زمان مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی تلویزیونی مشخص می‌شود.
۶ سال پیش
رئیس ستاد انتخابات قالیباف: مناظره های ضبط شده مناظره نیست
دهقان، رئیس ستاد انتخابات در حاشیه مراسم قرعه کشی برنامه‌های تلویزیونی نامزدها در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره برنامه های انتخاباتی شهردار تهران گفت: برنامه ما برای ریاست جمهوری ایجاد ۵ میلیون شغل در ۴ سال، تحول در زمینه اقتصادی و بهبود معیشت مردم است.

وی در واکنش به تصمیم قبلی کمیته تبلیغات مبنی بر زنده نبودن مناظره ها با بیان اینکه  مناظره‌های ضبط شده مناظره نیست، افزود: برنامه‌های زنده هستند که تاثیر گذاری بیشتر برای انتخاب نامزد اصلح را دارد.
۶ سال پیش
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۲۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
آقای عزیز از کجا فهمیدی آقای رییسی با عدد 12 میشه مومن یا کافر... قضاوت عجولانه نداشته باش...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
رای ما فقط رییسی
Iran (Islamic Republic of)
مردم عوام
۰۸:۳۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
آقای رییسی با عدد 12 میخوای بگی مومن هستی و بقیه کافر ؟؟؟

متاسفم برات ...........
آخرین اخبار