سیستان وبلوچستان

همایش ملی فرهنگ ایثار و شهادت در زاهدان + تصاویر

همایش ملی فرهنگ ایثار و شهادت در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،در این همایش مقیمی  قائم مقام وزیر کشور درزاهدان با اشاره به نقش بی بدیل شهداء در پاسداشت ارزشهای دینی ، وظیفه و رسالت سازمانها و نهادها در پاسداشت و نشر و توسعه فرهنگ شهید وشهادت را مهم عنوان کرد.

مقیمی گفت: توجه به اندیشه شهداءو سیره وروش آنان باعث تقویت اسلام و جمهوری اسلامی خواهد شد و تضمین کننده بقا و عظمت ملت ایران است .
همایش ملی فرهنگ ایثار و شهادت در زاهدان

عباسی  مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور هم در این همایش توجه به یادمان شهداءدر استانها ، اعزام راهیان نور به مناطق هشت سال دفاع مقدس ،برپایی محافل و مجالس فرهنگی هنری برای بزرگداشت شهداء را از مهمترین فعالیتهای فرهنگی در مراکز نشر و ترویج فرهنگ شهید وشهادت بیان کرد. 

همایش ملی فرهنگ ایثار و شهادت در زاهدان

همایش ملی فرهنگ ایثار و شهادت در زاهدان + تصاویر

همایش ملی فرهنگ ایثار و شهادت در زاهدان + تصاویر
هاشمی استاندار سیستان وبلوچستان هم گفت: باید  با  اجرای برنامه های مختلف فرهنگی وهنری نسل جوان بویژه فرهنگیان و نخبگان جامعه  رابا فرهنگ شهید وشهادت و ایثارهر چه بیشتر آشنا کرد. 

بندانی رئیس دانشگاه سیستان وبلوچستان نیز برگزاری یادوارها وهمایش ویژه ایثارگران و شهداء در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی را گامی مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد .

انتهای پیام/ع
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار