تلاش ناموفق ترامپ در تحقق وعده های انتخاباتی اش

شبکه سی بی اس اعلام کرد ترامپ در تلاش برای تحقق وعده های انتخاباتی خود ناموفق بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی سی بی اس آمریکا گزارش داد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تلاش برای تحقق وعده های انتخاباتی خود ناموفق بوده است.
 
در ابتدا گوینده این شبکه تلویزیونی گفت: همانطور که می دانید رئیس جمهور بار دیگر طرح بیمه درمانی را مطرح کرده است. آیا شما از میزان هزینه های این طرح و میزان پوشش آن اطلاع دارید؟ میزان خوش بینی رئیس جمهور به این موضوع چقدر است؟
 
ارول بارنت خبرنگار این شبکه تلویزیونی در واشنگتن در پاسخ گفت: نشانه هایی هفته گذشته درباره پیشرفت بین دو جناح جمهوری خواهان در کنگره مشاهده شد. همانطور که می دانید اختلافات بین این دو جناح از جمهوری خواهان یعنی جمهوری خواهان محافظه کار و جمهوری خواهان غیرمحافظه کار سبب شد که آخرین تلاشهای رئیس جمهور برای ابطال و جایگزینی طرح بیمه اوباما به نتیجه نرسد.
 
وی افزود: اوایل این هفته ما شاهد نشانه هایی از طرف جمهوری خواهان بودیم که به نظر می رسد که آنها بر سر برخی مسائل مورد اختلاف به نتیجه رسیده اند.این موضوع سبب تحرکاتی از طرف رئیس جمهور شده است.
 
به نظرمی رسد که وی در هفته پیش رو و یا در هفته های آتی بتواند به هدف خود برسد.البته این در حد گمانه زنی است.رئیس جمهور ترامپ می خواهد به افرادی که وی رای داده اند نشان دهد که وی با نزدیک شدن به یکصد روز نخست از ریاست جمهوری اش تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهدافش انجام می دهد.
 
خبرنگار سی بی اس گفت: اینکه رئیس جمهور ترامپ نتوانست با جمهوری خواهان مجلس نمایندگان و سنا در رسیدن به نخستین قول انتخاباتی خود یعنی ابطال و جایگزینی طرح بیمه اوباما به توافق برسد به منزله شکستی برای وی محسوب می شود.
 
حتی اگر این رای گیری در هفته آینده صورت نگیرد و حتی اگر ما شاهد متن پیش نویس لایحه نباشیم آنگاه وی تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدفش انجام خواهد داد.در این مرحله تصوری واهی است که انتظار داشته باشیم که شاهد متن لایحه پیشنهادی باشیم.
 
واشنگتن و مردم آمریکا منتظر هستند که ببینند که متن لایحه طرح بیمه جدید درمانی چگونه خواهد بود. خبرنگار شبکه سی بی اس در ادامه در پاسخ به سوال گوینده شبکه که پرسید:همانطور که می دانید کنگره در روز جمعه بودجه را بررسی و تصویب خواهد کرد.
 
چه اقدامی دولت در این رابطه انجام داده است و آیا با دموکرات ها بر سر موضوع بودجه به توافق رسیده است؟ گفت: این موضوع قابل توجهی است که ما با یک ضرب الاجل روبرو هستیم و لازم است که توافق انجام شود.این به معنای آن است که دموکرات ها لازم است که بر سر این موضوع که دولت چگونه بودجه را هزینه خواهد کرد به توافق برسند.
 
ما می دانیم که دموکرات ها می توانند بر سر موضوع زیرساخت ها با رئیس جمهور ترامپ تعامل کنند.آنها می توانند بر سر هزینه بودجه برای ساخت بزرگراهها،راه آهن،تونل ها با رئیس جمهور تعامل کنند زیرا افرادی که به نمایندگان دموکرات و جمهوری خواه رای داده اند از این موضوع نفع می برند.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار