سمنان؛

تدوین برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی سازمان دانش آموزی سمنان

این برنامه با محوریت اقتصاد مقاومتی تدوین‌شده است و پس از انجام مقدمات مراحل قانونی اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمدرضا عامریان رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان گفت: برنامه عملیاتی سازمان دانش‌آموزی سمنان با محوریت اقتصاد مقاومتی تدوین‌شده است و پس از انجام مقدمات مراحل قانونی اجرایی می‌شود.

محمدرضا عامریان با بیان اینکه برنامه عملیاتی سازمان دانش‌آموزی استان سمنان برای اجرا در سال 1396 تدوین‌شده است خاطرنشان کرد: این برنامه تا پایان امسال می‌باید عملیاتی شود.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اظهارداشت: بر این اساس محور برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی استان سمنان درسال 1396 بر مبنای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال برنامه‌ریزی شده است.

عامریان با اشاره به تأکید استاندار سمنان مبنی بر تدوین برنامه عملیاتی اقتصاد مقاومتی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان تا پایان فروردین امسال یادآورشد: بر این اساس همه توجه و تلاش سازمان دانش‌آموزی استان سمنان به تدوین این برنامه عملیاتی تا پایان فروردین امسال معطوف شد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کارشناسی در مرکز مطالعات و پژوهش‌های سازمان دانش‌آموزی استان سمنان برای تدوین برنامه عملیاتی این سازمان گفت: این برنامه با رویکردهای حمایت از تولید و مهارت‌آموزی دانش آموزان تدوین‌شده است.

وی تصریح کرد: برنامه عملیاتی سازمان دانش‌آموزی استان سمنان پس از تصویب در شورای برنامه‌ریزی این سازمان قابلیت اجرایی شدن خواهد داشت.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.