لاف‌زنی نتانیاهو: آنهایی که ما را تهدید به نابودی می‌کنند، خطر نابودی خودشان را به جان می‌خرند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به افسانه هولوکاست مدعی شد مخالفان این رژیم در نابود کردن آن موفق نخواهند شد.

لاف‌زنی نتانیاهو: آنهایی که ما را تهدید به نابودی می‌کنند، خطر نابودی خودشان را به جان می‌خرندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نوشته روزنامه جروزالم پست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در سخنانی گفت آنهایی که اسرائیل را تهدید می‌کنند، خطر نابود شدن خود را به جان می‌خرند. 

وی روز یکشنبه در سخنانی در «روز گرامیداشت هولوکاست»، گفت مقابل آنهایی که خواستار نابودی اسرائیل می‌شوند، ساکت نخواهد نشست.

جروزالم پست در ادامه نوشت: «نتانیاهو در آغاز سخنرانی‌اش به کتاب جدیدی اشاره کرد که در آن فاش شده است آمریکا، انگلیس و بلوک شوروی از کشتار دست کم دو میلیون یهودی به دست نازی‌های در پایان سال 1942 آگاه بودند؛ اما تا دو سال پس از آن، در اصل به این باور نرسیدند.

او گفت: «قدرت‌های جهانی می‌دانستند و کاری نکردند. آنها می‌توانستند جان چهار میلیون یهودی را نجات دهند.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا کرد: « ایران و دولت اسلامی (گروه تروریستی داعش) می‌خواهند ما را نابود کنند. تنفر از یهودیان در حال حاضر «کشور یهودی» را  نشانه گرفته است. و به سبب بی‌تفاوتی جهان، آیا چیزی در  این ارتباط تغییر یافته است؟ پاسخ این سوال منفی است. نمونه‌های زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد جهان در جلوگیری از وقوع نسل‌کشی ناکام بوده است.»

نتانیاهو درباره افسانه هولوکاست نیز گفت: «از زمان جنگ جهانی دوم، هیچ فاجعه‌ای همانند هولوکاست رخ نداد، اما در بسیاری موارد، جهان ایستاد و  برای جلوگیری از نسل‌کشی کاری نکرد.» 

او در ادامه اظهاراتش با حمایت از تجاوز نظامی اخیر آمریکا به سوریه افزود: «در همین حال، در تاریکی نورهایی مشاهده می‌شود. یکی از آنها اخیرا رخ داد و آن، واکنش قاطع دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به کشته شدن کودکان سوری با استفاده از تسلیحات شیمیایی بود.» 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «آنهایی که ما را تهدید به نابودی می‌کنند، خطر نابودی خودشان را به جان می‌خرند.»

او افزود: «از مردمانی بی‌دفاع به ملتی تبدیل شدیم که از چنان ظرفیت دفاعی برخوردار است که از این حیث، در میان قدرتمندترین‌ها در جهان قرار دارد!»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۹:۰۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
holcaust is fack history


هولو کاست دروغ بزرگ تاریخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
خوب بلدی دروغ بگی، داعشیا تو بیمارستان های شما چی کار می کنن
Iran (Islamic Republic of)
بچه محل امام رضا
۱۱:۰۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
هههه یره چیمیگی تو؟؟خیلی بامزه ای!!!!(یکی از قدرتمندترین کشورهای دنیاهستیم)هههه دو باره بگو خیلی خنده دار بود!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
خداوند وعده نابودی شما کفار بنی اسراییل را داده و خداوند در وعده اش صادق است. و شما نمی توانید خداوند را عاجز کنید. ان شاء الله نابودی شما بدست امت حزب الله در سراسر جهان رقم خواهد خورد
Iran (Islamic Republic of)
مخلوق خدا
۰۹:۳۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
بچه شغال پاشو پاشو صبح شد کابوس بسه
آخرین اخبار