سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر:

همه تیم ها برای صعود می‌جنگند/ هواداران اصلی‌ترین رکن باشگاه شاهین هستند

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر از همه‌ی هواداران دلسوز و پر شور شاهین خواست در سه بازی آینده در بوشهر تیم خودشان را حمایت کنند و با تشویق تیم به بازیکنان امید دهند.

همه تیم ها برای صعود می‌جنگند/ هواداران اصلی‌ترین رکن باشگاه شاهین هستند
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید کللی فرد با بیان اینکه تیم از لحاظ روحی و روانی شرایطی خوبی دارد در دو بازی گذشته موفق شدیم 4 امتیاز از تیم صدر نشین جدول بگیریم که باعث شد روحیه تیم بالا برود، اظهار داشت: در 4 بازی باقیمانده باید تمرکز کامل داشته باشیم، شرایط سخت است و نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم، همه تیم ها برای صعود می‌جنگند و شاهین هم هدفش صعود به لیگ دسته یک است.

وی در خصوص بازی شاهین بوشهر مقابل شهرداری تبریز، افزود: تیم‌های شاهین و شهرداری تبریز در این فصل سه بار به مصاف هم رفته‌اند که تیم شهرداری تبریز موفق به شکست شاهین نشده است. آنالیز خوبی از این تیم داریم به گونه‌ای که می‌دانیم شهرداری تبریز هفته گذشته با به دست آوردن یک پیروزی به کورس برگشت و برای کسب سه امتیاز در مقابل شاهین بازی خواهد کرد.

سرمربی تیم شاهین با اشاره به وضعیت بازیکنان تیمش تصریح کرد: به غیر از مجید غلام‌نژاد که به علت سه اخطاره بودن قادر به همراهی تیم نیست بقیه بازیکنان مشکلی ندارند و تمرینات به صورت منظم پیگیری می‌شود.

کللی‌فرد با بیان اینکه هواداران اصلی‌ترین رکن باشگاه شاهین هستند و حمایت آن‌ها از تیمشان موفقیت شاهین را رقم می‌زند و از هوادارانی که ما را در همدان هم تنها نگذاشتند تشکر می‌کنم، اضافه کرد: از همه‌ی هواداران دلسوز و پر شور شاهین می‌خواهیم در سه بازی آینده  در بوشهر تیم خودشان را حمایت کنند و با تشویق تیم به بازیکنان امید دهند که قطعا پرواز شاهین به لیگ دسته یک با حضور و حمایت هواداران امکان پذیر خواهد بود.

دیدار حساس شاهین بوشهر و شهرداری تبریز روز سه شنبه، ساعت 16:45 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.