صراف قلابی در خرم‌آباد دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان لرستان از کشف کلاهبرداری سه میلیارد و یک‌صد میلیون ریالی و دستگیری صراف قلابی در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ "عباس نظری” گفت: در پی مراجعه تعدادی از طلافروشان خرم‌آباد و اعلام این که یک نفر با شگردهای متقلبانه به عنوان صراف با جلب اعتماد آنان مقدار زیادی طلا به ارزش سه میلیارد و یک‌صد میلیون ریال خریداری کرده و در قبال آن تعدادی سفته بانکی فاقد اعتبار ارائه داده، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداری آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی – پلیسی و تحقیقات گسترده فرد متخلف را با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی منسجم دستگیر کردند که وی نیز در بازجویی‌های فنی و ارائه مدارک و اسناد معتبر، لب به اعتراف گشود.

نظری تصریح کرد: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان با ارائه توصیه‌ای به شهروندان گفت: شهروندان در انجام معاملات، فریب ظاهر افراد و تسلط آنان به موضوع را نخورند و هنگام معامله با افراد ناشناس حتماً مدارک هویتی و شغلی وی را رؤیت کنند تا گرفتار افراد شیاد و کلاهبردار نشوند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.