اصفهان؛

معرفی مشاهیر اصفهان همزمان با هفته نکوداشت اصفهان

همزمان با هفته نکوداشت اصفهان ستاد آذین بندی شهر اصفهان به فضاسازی شهری و معرفی مشاهیر این شهر با سازه های بوم نقاشی اقدام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل این سازمان گفت: به مناسبت سوم تا نهم اردیبهشت ماه و هفته نکوداشت اصفهان سازه هایی به شکل سه پایه و بوم نقاشی به ارتفاع 6 متر در 30 نقطه شهر نصب می شود که به معرفی مشاهیر مختلف اصفهان می پردازد.

مهدی بقایی افزود: برنامه "آسمانماد" نیز همزمان با هفته نکوداشت اصفهان از 5 تا 8 اردیبهشت ماه هر روز در سه نوبت در میدان امام (ره) اصفهان به صورت پرواز نمادهای اصفهان بر فراز آسمان اجرا می شود که شهروندان می توانند نظاره گر آن باشند.

وی اظهارکرد: یکهزار نماد بته جقه در ابعاد یک متر در یک و نیم متر و با عنوان "اصفهان شهر زیبای خدا" نیز در سطح شهر نصب می شود.

وی همچنین به تبلیغات فرهنگی سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: تبلیغات محیطی شهر از جمله تک پایه و لمپوست در هفته اصفهان به مشاهیر و معرفی آن ها اختصاص یافته است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اصفهان درخصوص تزئینات شهری نیز گفت: پرچم هایی منقوش به "نماد اصفهان" و "اصفهان شهر زیبای خدا" روی پل ها و تقاطع های غیرهمسطح شهری به اهتزاز در می آید. 




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.