سندرز خواستار ایجاد تغییراتی در حزب دموکرات آمریکا شد

سناتور آمریکایی سیاست‌های فعلی حزب دموکرات آمریکا را محکوم به شکست دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل؛ "برنی سندرز"، سناتور ایالت ورمونت و نامزد پیشین ریاست جمهوری 2016 آمریکا، در مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس نیوز به انتقاد از شرایط فعلی حزب دموکرات و رویکردهای سیاسی در آمریکا پرداخت و اظهار داشت: مدلی که حزب دموکرات از آن پیروی می‌کند، یک مدل شکست خورده است. دموکرات‌ها باید برای حضور در انتخابات بعدی تغییراتی را بوجود آورند.

سندرز در برنامه "فیس دنِیشِن" به بررسی دلایل پیروزی انتخاباتی "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، پرداخت و گفت: کنگره آمریکا تحت اختیار جمهوری‌خواهان قرار دارد و پیروزی‌های این حزب در میان قانونگذاران ایالتی از جمله مهمترین برتری آنها نسبت به دموکرات‌ها بود. روشن است که حزب دموکرات باید دست به تغییراتی بزند. از نظر من این حزب باید یک حزب مردمی شود. حزبی که تصمیم‌گیری‌ها از جانب تمام بدنه آن از ذیل تا صدر اتخاذ شود، حزبی که بیشتر از کمک‌های کوچک بهره ببرد تا کمک‌های مالی بزرگ، حزبی که به طبقه متوسط جامعه توجه داشته باشد.

سندرز تاکید کرد اگر تعداد رای‌دهندگان حزب دموکرات افزایش نیابد، نمی‌توان آینده‌ای برای آن متصور شد. 

سناتور ایالت ورمونت در ادامه افزود: حزب دموکرات باید مسائل مربوط به طبقه کارگر را، که باعث افزایش شمار رای‌دهندگان می شود، مدنظر قرار دهد تا بار دیگر بتواند کنترل کنگره را به دست گیرد. باید از تمام اقشار جامعه شامل جوانان، قشر کارگر و طبقه ثروتمند جامعه حمایت شود. وقتی این کار را انجام دهیم شاهد یک مشارکت قدرتمند خواهیم بود. با جلب حمایت مردمی است که حزب دموکرات می‌تواند بار دیگر بر کنگره کنترل داشته باشد.

 برنی سندرز هفته گذشته گفته بود وی یک نماینده مستقل است، نه یک دموکرات. این درحالیست که در تور سراسر آمریکا "تام پرز"،  رئیس کمیته ملی حزب دموکرات، با شعار اتحاد، سندرز را همراهی می‌کند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار