بلوکباشی: بدون تردید برای رفتن روی سکوی جهانی در اینجا حاضر شده ایم

ملی پوش فوتبال ساحلی کشورمان درباره شرایط و بازی های تیم ملی در جام جهانی 2017 باهاما به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛   فرید بلوکباشی در ابتدا گفت: پس از اعزام برای حضور در جام جهانی 3 بازی دوستانه بسیار خوب مقابل تیم های ملی پاناما، تاهیتی و پاراگوئه برگزار کردیم که هرکدام از این بازیها کمک قابل توجهی به آماده سازی ما داشته است.

وی ادامه داد: زمین های ساحلی کشور باهاما شرایط خاص خود را دارند و به دلیل نوع ماسه کار سخت تری در پیش داریم. البته فدراسیون با اعزام زودتر از زمان مقرر تیم ملی به کشور باهاما موافقت کرد که از این تصمیم صحیح متشکریم. به همین دلیل زمان مناسبی برای تمرینات و همچنین انجام بازیهای تدارکاتی داشتیم که باعث شده تا با این شرایط تطبیق پیدا کنیم.

ملی پوش با تجربه کشورمان افزود: تیم ما در بازیهای دوستانه خود عملکرد بسیار روشنی داشت، بطوریکه گل های بسیار کمی دریافت کردیم و موفق شدیم تا تیم های قدرتمندی بخصوص تاهیتی که نایب قهرمانی جام جهانی گذشته بود را قاطعانه شکست بدهیم. البته به تفاوت سطح بازیهای دوستانه با دیدارهای رسمی جام جهانی کاملا آگاه هستیم اما عملکرد ما نشان از آمادگی بسیار خوب همه بازیکنان برای شروع بازیها دارد.

بلوکباشی تاکید کرد: در قسمت حمله پتانسیل بسیار خوبی داریم و می توانیم به هر تیمی گل بزنیم. در مسابقات باید بسیار هوشمند عمل کنیم و در بخش دفاعی تیم نمایش سطح بالایی را به نمایش بگذاریم. از نظرم هر تیمی که عملکرد بهتری در بخش دفاع تیمی داشته باشد موفق تر خواهد بود.

وی درباره تیم های همگروه ایران در جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 گفت: با تیم های مکزیک، ایتالیا و نیجریه باید بازی کنیم که هر سه آنها تیم های خوبی هستند. روز گذشته مکزیک بازی دوستانه ای با پاراگوئه برگزار کرد که این بازی را از نزدیک دیدیم. مکزیک نسبت به دوره های قبل جوانتر شده و نمایش خوبی داشت، البته بازی را با نتیجه 4 بر سه به پاراگوئه که تیم پرقدرتی از آمریکای جنوبی است، واگذار کرد. ایتالیا هم همیشه تیم قدرتمندی بوده و در دوره قبل جام جهانی در کشور پرتغال هم چهارم شد.

وی درباره هدف تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: بدون هیچ تردیدی برای رفتن روی یکی از سکوهای جام جهانی در اینجا حاضر شده ایم. اردوهای سختی را در یک سال گذشته پشت سر گذاشتیم و با میزان آمادگی و همدلی که در تیم وجود دارد هدفی جز کسب مقام جهانی نداریم. 

بلوکباشی در پایان گفت: هماهنگی خوبی بین ما و جوانان تیم وجود دارد ، چراکه با اردوها و بازیهای دوستانه ای که در یکسال پیش داشتیم آنها هم به پختگی خوبی رسیده اند. از حمایت های مسئولان فدراسیون تشکر ویژه ای دارم و از مردم خوب کشورمان می خواهیم تا با دعای خیر خود ما را در کسب افتخار دیگری برای کشور عزیزمان یاری کنند. بدون شک توانایی رفتن روی سکوی جهانی را داریم و همه توان خود را برای کسب زحمات چند ماهه خودمان بکار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار