نظرپور مطرح کرد؛

لزوم ورود خیرین مدرسه ساز به مقاوم سازی مدارس/ تعداد مدارس ماندگار در کشور پایین است

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: یکی از عواملی که می‌تواند مدارس را ماندگار کند، نگهداری از مدرسه است.

لزوم ورود خیرین مدرسه ساز به مقاوم سازی مدارست/ عداد مدارس ماندگار در کشور پایین است
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدتقی نظرپور رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور صبح امروز در مراسم نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران که در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز قدم‌های بسیار خوبی در این امر گذاشته و امروزه این فعالیت در سراسر کشور در حال گسترش است.
 
وی بیان کرد: ۲۰ درصد فضای آموزشی کشور با همت خیرین ساخته شده و این افتخاری بزرگ برای ما است که خیرین مشارکت جدی در احداث مدارس دارند.
 
نظرپور ادامه داد: خیرین تلاش می‌کنند تا نیاز فضای آموزش و پرورش را برطرف و محیطی با نشاط، مقاوم و ماندگار را ایجاد کنند.
 
وی با بیان اینکه آمار مدارس ماندگار در کشور پایین است، اضافه کرد: امیدوارم مدارسی که خیرین در این دو دهه ساخته اند جزو مدارس ماندگار کشور باشد.
 
رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه آمار مدارس ماندگار در کشور پایین است، گفت: یکی از عواملی که می‌تواند مدارس را ماندگار کند، نگهداری از مدرسه است و بنده از خیرین می‌خواهم در نگهداری مدارس هم مشارکت کنند.

وی عنوان کرد: یکی از بحث‌های جدی در احداث مدارس مقاوم سازی و ماندگاری آن‌ها است و در حال حاضر بخشی از فضای آموزشی استان تهران نیازمند مقاوم سازی است.
 
رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: اگر مدرسه مقاوم و ایمن باشد در هنگام بروز یک حادثه‌ تعداد زیادی دانش آموز سالم و سلامت می‌مانند.
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار