سروری به باشگاه خبرنگاران خبر داد

لیست خدمت تا دوازدهم اردیبهشت اعلام عمومی می شود/ دیدار جمنا با قالیباف و رئیسی

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: لیست نهایی خدمت برای انتخابات شوراها دهم یا دوازدهم اردیبهشت ماه اعلام عمومی می شود.

لیست خدمت دهم یا دوازدهم اعلام عمومی می شود/ دیدار جمنا با قالیباف و رئیسیپرویز سروری دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون آخرین اقدامات انجام شده برای چینش لیست خدمت، اظهار داشت: فرایند دقیقی را برای تدوین لیست خدمت تنظیم کردیم که شامل چند مرحله است در مرحله اول از احزاب و گروه ها خواستیم تا گزینه های مدنظر خود را به ما اعلام کنند و این مرحله انجام شد و تمام لیست های احزاب مورد بررسی قرار گرفت.

وی از برگزاری نشست خبری لیست خدمت طی چند روز آینده خبر داد و گفت: در مرحله بعدی وارد فاز نظر سنجی شدیم و از محله ها هم نظر خواهی کردیم. در حال حاضر به لیستی 63 نفر رسیده ایم که قرار بود تا 5 اردیبهشت لیست نهایی شود اما با توجه به اقداماتی که برای تدوین لیست صورت گرفته دهم یا دوازدهم اردیبهشت لیست نهایی اعلام عمومی می شود.

وی در مورد فعالیت های جمنا نیز تصریح کرد: جلسات شورای مرکزی جمنا به صورت منظم برگزار می شود تاکنون نیز با حجت الاسلام رئیسی و قالیباف جلساتی داشته ایم که این جلسات ادامه دارد.

عضو شورای مرکزی جمنا در مورد زمان انتخاب کاندیدای نهایی، تصریح کرد: در جمنا کار براساس زمان بندی پیش می رود و به احتمال قوی نامزد نهایی بعد از مناظره ها اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز کار ستادهای دو نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: برنامه ریزی ستادی در حال شکل گرفتن است و ستادهای دو نامزد فعالیت ها و تحرکات خود را دارند جمنا نیز در جهتی حرکت می کند که ظرفیت های استانی اش در اختیار دو نامزد قرار بگیرد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تاکید کرد: در میان اصولگرایان حدود سی نامزد مطرح بود اما با شکل گرفتن جمنا و تلاش برای ایجاد وحدت از سی نامزد به دو نامزد رسیدیم که این اتفاق خوبی است ما نسبت به دوره گذشته با برنامه تر شدیم و به وحدت می رسیم.

عضو شورای مرکزی جمنا خاطر نشان کرد: دو نامزد ما بسیار قدرتمند هستند و هر کدوم در کسوت یه رئیس جمهوراند و انتخاب یک گزینه کارآمد و با برنامه کار بسیار مشکلی است.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار