لبیک گویی 83 کشور برای حضور در مسابقات بین المللی قرآن نشانگر موفقیت برگزارکنندگان است

بروجردی گفت: عدم حضور کشورهایی چون مصر و عربستان تغييرى در عملكرد و كيفيت مسابقات به وجود نمی‌آورد، این اتفاق قطعا لطمه‌ای به روند مسابقات نمی‌زند.

لبیک گویی 83 کشور برای حضور در مسابقات بین المللی قرآن نشانگر موفقیت برگزارکنندگان است
به گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در حاشیه سی‌و‌چهارمین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم  در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر اینکه تجميع مسابقات مختلف قرآنی در اين دوره ارزش كيفي اين مسابقات را پايين نمی‌آورد؟، اظهار کرد: اين عملكرد خيلي هم خوب است و نه تنها پايين نمی‌آورد بلكه ارزش بالايی هم دارد .
 
وی همچنین در پاسخ به دیگر سوال دیگری مبنی بر اینکه آيا نيامدن قاريان برخی کشورها چون مصر و عربستان تغييرى در عملكرد و كيفيت مسابقات به وجود می‌آورد یا خیر؟، تاکید کرد: این اتفاق قطعا لطمه‌ای به روند مسابقات نمي‌زند و در كل قاريانی كه لياقت حضور در این مسابقات را داشته‌اند، حضور دارند.
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد اینکه چگونه مي‌شود از ظرفیت مسابقات برای ارائه تفکر و گفتمان انقلاب اسلامی استفاده كرد، تصریح كرد: همين كه ٨٣كشور اسلامى در این دوره شركت كرده‌اند و به ایران توجه دارند و به ایران لبیک می‌گویند نشان می‌دهد که ما موفق بوده‌ایم.
 
بروجردی در پایان گفت: علی‌رغم تبليغات سوء كشورهای اسلامی‌نما عليه ملت و نظام جمهورى اسلامی ايران؛ اهميت دادن به قرآن در ايران يعنى ترويج فرهنگ اسلامى و خنثى كردن تبليغات سوء كه به ناحق عليه اين نظام مظلوم صورت گرفته است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار