داستان لئو چیست؟/ پسرک آرژانتینی بی رحم

لئو مسی با گلزنی در دقیقه 92، بازهم شب رئالی ها را در سانتیاگو برنابئو خراب کرد و پسرک آرژانتینی بی رحم، اسطوره کاتالان ها شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال بارسلونا موفق شد با درخشش لئو مسی در ال کلاسیکو 266 پیروز و با یک بازی بیشتر نسبت به مادریدی ها صدرنشین رقابت های لالیگا شود.

اما بی شک ستاره دیدار دیشب، لئو مسی بود که با به ثمر رساندن 2 گل و ساختن گل دیگر آبی و اناری ها، سبب پیروزی کاتالان ها گردید.

بارسا در سانتیاگو برنابئو موفق شد از سد تیم اول مادرید بگذرد اما بی شک، قهرمان بازی دیشب کسی نبود، جز پسرک آرژانتینی بی رحم؛ لئو مسی.

داستان لئو چیست؟/ پسرک آرژانتینی بی رحم///////////////////////////////

دیشب مسی، اسطوره هواداران بارسا بود، بازیکنی که در دقیقه 92 با ضربه پای چپ زیبایش، سمفونی جدیدی در سانتیاگو نواخت.

در دقایقی پایانی بازی رئال مادرید – بارسلونا، وقتی مسی با آن پای چپش، گل پیروزی بخش را زد و به سمت تماشاگران رئال رفت، قطعا همه هواداران کاتالانی به خود می گفتند، "چه عالی که ما مسی را داریم"

رئال مادرید در خانه با گل کاسمیرو یک بر صفر پیش افتاد اما لیونل مسی با عبور از قلب دفاع و ضربه ای نرم بازی را به تساوی کشاند و در نیمه دوم راکیتیچ با یک شلیک محکم بارسا را در سانتیاگو برنابئو پیش انداخت اما این پایان کار نبود و راموس با یک تکل خشن روی مسی از بازی اخراج شد تا همه چیز تمام شده به نظر برسد اما خامس روردیگز، پس از حضور به جای بنزما، گل دوم رئالی ها را در دقیقه 84 به ثمر رساند اما 8 دقیقه تنها از شادی شاگردان زیزو نگذشته بود که لحظه موعوعد فرا رسید.

دقیقه 92 ، سرخیو روبرتو در خط دفاعی تیم بارسا صاحب توپ شد و توپ را به آلبا پاس داد و مدافع اسپانیایی پاس در عرض را برای مسی فرستاد و تمام.

لئو افسانه ای توانست با چنگ و خون و دندان رئال را شکست دهد و اسطوره هواداران بارسلونا شود.

داستان لئو چیست؟/ پسرک آرژانتینی بی رحم///////////////////////////////

پسرک آرژانتینی بی رحم بازهم مانند گذشته در دقایق پایانی ناجی بارسا شد اما برای ما ایرانیان گل دقایقی پایانی وی در جام جهانی هیچگاه از ذهن ما فراموش نمی شود، شاید عصبانی تر از تمام بازیکنان رئال، راموس باشد که مسی در "راموس تایم" توانست گل بزند و سبب شکست خامه ای ها شود.

لیونل مسی پس از ضربه آرنج مارسلو و خونریزی دندانش، هیچ اعتراضی به داور نکرد و تمام زهرش را در دقیقه پایانی روی پیکره رئالی ها ریخت. وی بعد ضربه شدیدی که خورد، از خواب بیدار شد و رئال، تاوان خشم مسی را پرداخت کرد.

مسی پس از گلزنی، مثل بازیکنان جوانی که اولین گل دوران حرفه ای شان را به ثمر می رسانند، پیراهنش را از تن در آورد و در گوشه ای از زمین آن را به هواداران رئال نشان داد که سبب اعتراض شدید رئال های عصبی شد و داور پس از آن کارت زرد به وی داد.

این بازی برایِ مادریدی‌ها حکم استعاره‌ای از کل دوران رهبری زیدن‌الدین زیدان داشت، راموس تصمیم گرفت آن تکل وحشتناک را رویِ پای مسی بزند و اخراج شود و همین پله ای بود برای فتح سانتیاگو برنابئو با درخشش " کینگ مسی".


داستان لئو چیست؟/ پسرک آرژانتینی بی رحم///////////////////////////////


گزارش: محمد صادق تبار

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
مسی بدون شک بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
مسی بدون شک بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
مسی بهترینه
آخرین اخبار